Compensa: ubezpieczenie direct, ale u agenta

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

compensa.01.400x198Compensa postanowiła połączyć zalety tradycyjnego oraz internetowego kanału dystrybucji, umożliwiając zakup ubezpieczenia u agenta przez telefon lub internet. Dzięki temu klient może liczyć na fachowe doradztwo, a jednocześnie skorzystać z udogodnień, jakie niosą za sobą nowoczesne technologie.

Jeżeli klient jest już ubezpieczony w Compensie i chce dokupić dodatkowe ubezpieczenie, wystarczy, że poprosi swojego agenta o przesłanie oferty mailem. Osoby, które dopiero chcą się ubezpieczyć w Compensie, mogą wyszukać agenta w swojej okolicy na stronie compensa.pl. Po ustaleniu szczegółów z agentem, wystarczy oczekiwać na mail z gotową ofertą. Na jej zaakceptowanie klient ma 48 godzin. Po wykonaniu przelewu i rozpoczęciu okresu ubezpieczenia klient objęty jest ochroną, a proces zawarcia umowy ubezpieczenia jest zakończony.

„Doskonalenie i unowocześnianie kanałów dystrybucji to jeden z kluczowych elementów naszych działań” – mówi Michał Miklewski, dyrektor Biura Sprzedaży w Compensie.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń