CBRE gościło laureatów konkursu #WarsawInstaFestival

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

konferencja02.400xW środę, 10 grudnia 2014 r. w biurze CBRE w biurowcu RONDO 1 w Warszawie odbyło się uroczyste zakończenie konkursu fotograficznego #WarsawInstaFestival (WIF). Na 24. piętrze budynku zebrali się laureaci, organizatorzy, sponsorzy oraz zaproszeni goście. Nagrody wręczał Zastępca Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, Michał Olszewski. Wystawę pokonkursową będzie można oglądać na Stacji Metra Wilanowska codziennie od 15 grudnia do 15 stycznia przyszłego roku.

Uczestnicy konkursu, rozgrywanego w czterech kategoriach, nadesłali ponad 1200 zdjęć. Zwycięzcami zostali: Krzysztof Krajewski – w kategorii „Selfie z Warszawą”, Kamila Nagi – w kategorii „Miejskie Przestrzenie”, Bartłomiej Bublewicz – w kategorii „Ikony Warszawy”, i Marcin Banaszkiewicz – w kategorii „Głową w Chmury”. Głównymi nagrodami były ufundowane przez sponsorów trzy egzemplarze smartfona iPhone 5C 8GB, a w kategorii „Miejskie Przestrzenie” kurs fotografii, ufundowany przez firmę LHI. Jedną z głównych nagród było umieszczenie zdjęcia wybranego spośród fotografii nadesłanych przez uczestników konkursu na okładce grudniowego wydania miesięcznika Stolica. Redakcja magazynu spośród ponad 1200 fotografii wyróżniła zdjęcie Przemysława Zacharuka. Pozostałymi nagrodami były m.in.: karnet na mecze ligowe klubu Legia Warszawa do końca sezonu, czy spacer po dachu Stadionu Legii.

„CBRE sponsorowało kategorię „Ikony Warszawy”, której celem było przedstawienie zdjęć budynków stolicy najbardziej oddziałujących na oblicze współczesnej Warszawy. Ta kategoria była nam szczególnie bliska, ponieważ na co dzień, nie tylko obserwujemy z 24. piętra naszego biura, jak ewoluuje architektura i przestrzeń stolicy, ale także aktywnie w tych zmianach uczestniczymy, jako firma doradcza w sektorze nieruchomości komercyjnych. Jednym z założeń przedsięwzięcia było ukazanie twórczego spojrzenia na ewoluującą Warszawę – codziennego życia w mieście i zmian, jakie się w nim toczą, dlatego głównymi „bohaterami” fotografii, poza ludźmi były architektura oraz stołeczne budynki, bowiem w krajobrazie architektonicznym te zmiany są najbardziej zauważalne i znaczące” – mówi Joanna Mroczek, dyrektor marketingu oraz działu doradztwa i badań rynku w CBRE, jeden z członków jury WIF.

Konkurs fotograficzny #WarsawInstaFestival organizowany przez portal Nowa Warszawa, rozpoczął się 6 listopada br. Konkurs adresowany do wszystkich miłośników-amatorów miejskiej fotografii prowadzony był w aplikacji Instagram. Partnerami, a zarazem sponsorami przedsięwzięcia były firmy: CBRE, LHI, Ghelamco oraz Legia Warszawa i Magazyn Stolica. Patronat nad konkursem objął Urząd Miasta st. Warszawy. Relację z konkursu można było na bieżąco śledzić na portalu NowaWarszawa.pl, na Twitterze oraz Facebooku.

Źródło: CBRE