Braintri obsługuje mBank

Braintri obsługuje mBank
Fot. Braintri
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Braintri i iCompass, rozpoczęły proces połączenia i przygotowania wspólnej oferty dla szeroko pojętej branży finansowej. Połączenie umożliwi Braintri dalszą ekspansję produktową i wyjście na rynki zagraniczne. Do czasu pełnego połączenia, na poziomie operacyjnym, oba zespoły będą działać pod dotychczasowymi markami. W planie jest zmiana nazwy.

Kierunki ekspansji geograficznej to przede wszystkim kraje Unii Europejskiej, region Bliskiego Wschodu i Azji oraz Stany Zjednoczone.

Obie firmy mają imponujący dorobek rynkowy. Braintri uczestniczy w rozwoju aplikacji mobilnych dla największych polskich banków, PKO Banku Polskiego i mBanku. Zespół wsparł tworzenie polskiego standardu płatności mobilnych BLIK, dostępnego dla ponad 90% klientów banków w Polsce. Obecnie wdraża hub PSD2 w standardzie Polish API dla KIR.

iCompass dostarcza oprogramowanie dla głównych europejskich banków i międzynarodowych organizacji płatniczych, w tym dla Mastercard Payment Transaction Services. Firma jest dostawcą technologicznym pierwszej polskiej platformy mPOS i twórcą uniwersalnego gatewaya płatniczego Octopus Payment Hub.

Po połączeniu z iCompass Braintri skupi się na trzech głównych liniach produktowych: aplikacjach mobilnych, rozwiązaniach big data i płatnościach bezstykowych. Dodatkowo planuje rozwijać swoje kompetencje w zakresie insurtechu. Kierunki ekspansji geograficznej to przede wszystkim kraje Unii Europejskiej, region Bliskiego Wschodu i Azji oraz Stany Zjednoczone.

„Połączenie oznacza istotny krok w strategii Braintri wejścia na międzynarodowe rynki. Dzięki połączeniu zespołów Braintri zwiększa zdolność do realizacji dużych projektów i rozwoju własnych produktów. W szczególności wdrażany przez iCompass uniwersalny hub płatniczy oraz platforma mPOS idealnie wpisują się w strategię rozwoju Jiffee, naszej autorskiej platformy płatności mobilnych.” – powiedział Wojciech Zatorski, wiceprezes Braintri.

„Cieszę się, że możemy połączyć doświadczenia i know-how obu zespołów na stałe. Do tej pory niejednokrotnie mieliśmy okazję współpracować przy różnych projektach, ale teraz tworzymy nową jakość. Pracownicy obu firm to najwyższej klasy specjaliści w swoich obszarach.” – powiedział Szymon Borowiecki, nowy dyrektor handlowy Braintri.

Źródło: Braintri