Biuro Obsługi Klienta BIG InfoMonitor na Facebooku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

big.infomonitor.01.250x106Obsługa klientów, informacje dla dłużników oraz pomoc w obsłudze Systemu BIG InfoMonitor od dzisiaj również na fanpage BIG.pl. Dla aktualnych i przyszłych fanów facebookowego profilu otwiera się Biuro Obsługi Klienta.

Od dzisiaj, każdy klient BIG InfoMonitor lub osoba zadłużona mogą uzyskać wszelkie informacje związane z obsługą klienta poprzez dodatkowy kanał komunikacji. BIG InfoMonitor, jako pierwszy wśród funkcjonujących w Polsce BIG-ów, uruchomił właśnie Biuro Obsługi Klienta w formie specjalnej aplikacji na funapage’u BIG.pl na portalu społecznościowym Facebook. W każdy czwartek w godz. 12:00-14:00 przedsiębiorcy i osoby indywidualne, mają możliwość rozmowy z konsultantami BIG. Aby rozpocząć rozmowę, wystarczy wejść na www.facebook.com/bigpl, polubić profil i kliknąć w zakładkę Witamy w Biurze Obsługi Klienta BIG.pl,. Konsultanci będą udzielać informacji na wszelkie tematy związane z działalnością biura. Klientom udzielą wsparcia technicznego, pomogą wygenerować login i hasło, a dłużnikom wytłumaczą jak uzyskać informacje o swoim zadłużeniu oraz wyjaśnią konsekwencje wpisu do BIG. 

Liczba naszych klientów stale się zwiększa, podobnie jak rośnie regularnie grupa osób korzystających codzienne z kanałów social media, a w szczególności Facebooka. Dlatego postanowiliśmy udostępnić im aplikację BOK w ramach naszego fanpage, aby ułatwić komunikację z BIG InfoMonitor – mówi Marcin Ledworowski, Wiceprezes BIG InfoMonitor. – Dostęp do aplikacji ma już ponad 5 tys. osób, które „lubią” naszą stronę. Od dziś mogą one w łatwy i wygodny sposób nawiązać kontakt z naszymi konsultantami również poprzez portal społecznościowy – dodaje.

Biuro Obsługi Klienta na www.facebook.com/bigpl powstało z myślą o aktualnych i nowych fanach profilu oraz klientach, którzy chcą pozyskać ważne dla ich informacje online. Narzędzie zapewnia pełną anonimowość. W zależności od zainteresowania użytkowników BIG InfoMonitor będzie stopniowo zwiększać dostępność BOK na Facebook i uruchamiać możliwość rozmowy z konsultantami również w inne dni.

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor prowadzi dwa oficjalne profile na Facebooku: BIG.pl oraz Licencja na Zaufanie. Oba pełnią rolę informacyjno-edukacyjną. Biuro Obsługi Klienta na fanpage BIG.pl, to kolejny kanał komunikacji udostępniony dla klientów, a także osób chcących uzyskać informacje o produktach i usługach Biura. Na stronie www.big.pl jest umieszczony Formularz Kontaktowy, działa również telefoniczny BOK pod numerem tel.: (22) 486 56 56 oraz pod adresem: e-mail: bok@InfoMonitor.pl. Informacje o produktach i usługach BIG InfoMonitor są dostępne także w sieci oddziałów Centrum Informacji Gospodarczej (CIGI) w 16 miastach w całej Polsce.

Źródło: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.