Biuro Maklerskie Pekao: wkrótce otwieranie rachunku w aplikacji mobilnej
„Obecnie jesteśmy na etapie wdrażania jednego z najbardziej przyjaznych i ergonomicznych procesów, jeżeli chodzi o zdalne otwarcie rachunku. Proces, który nazywamy 'end to end’, czyli od początku do końca jest prowadzony przez klienta, bez udziału przedstawiciela biura maklerskiego. Początkowo taką możliwość chcemy dedykować klientom Banku Pekao SA. Kolejnym krokiem i kolejną odsłoną będzie umożliwienie otwierania rachunków już w aplikacjach mobilnych. I chcemy dokonać tego jeszcze przed wakacjami” – powiedział Kozłowski.
Czytaj także: Biuro Maklerskie Pekao oczekuje poprawy wyników m.in. dzięki nowym produktom >>>
„Kolejny krok, który przewidzieliśmy w III kwartale, tj. już pełne otwarcie rachunku również dla osób, które nie są związane, jeżeli chodzi o finanse, z Bankiem Pekao SA. Ten model podejścia do klienta jest oczywiście obudowany pełną ofertą innych usług, które kompatybilnie, zdalnie, będą funkcjonować razem z rachunkiem maklerskim” – dodał.
Cały proces zajmuje kilka minut
Jak wyjaśnił, cały proces otwarcia rachunku inwestycyjnego jest intuicyjny.
„Cały proces zajmuje od 3 do 5 minut. Po zalogowaniu do aplikacji Banku Pekao SA, właściwie w 4 krokach, bardzo intuicyjnie, klient jest w stanie zaakceptować wszystkie dokumenty, wszystkie oświadczenia, otrzymać podpisaną umowę. Co jest istotne, absolutnie nie występuje tutaj dokument w formie papierowej” – wskazał Kozłowski.
Czytaj także: Biuro Maklerskie Pekao rusza z cyklem filmów edukacyjnych dla inwestorów >>>
„Klient może zakupić każdy produkt biura maklerskiego, jeżeli będzie on nieadekwatny do klienta, oczywiście, w sposób automatyczny zostanie o tym poinformowany, ponieważ nie odpowiada jego profilowi ryzyka. I wówczas będzie zobligowany do złożenia oświadczenia, że – pomimo tego faktu – akceptuje ryzyko zakupy tego produktu” – podsumował dyrektor.