Bezpieczni z CUK – autorska linia ubezpieczeń we współpracy z Aegon

Bezpieczni z CUK – autorska linia ubezpieczeń we współpracy z Aegon
Fot. stock adobe.com / Jo Panuwat D
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Multiagencja dzięki dedykowanej ofercie polis otwiera nowy rozdział w sprzedaży ubezpieczeń. Wyróżnikami są przystępne ceny, szerokie zakresy i wysokie sumy ubezpieczenia. Pierwszy autorski produkt z obszaru życiowego powstał wspólnie z Aegon. Oprócz polis życiowych i komunikacyjnych w przyszłości zostaną włączone do sprzedaży kolejne produkty z innych obszarów ryzyk, poinformowała Multiagencja.

CUK Ubezpieczenia ogłosiło wprowadzenie autorskiej linii ubezpieczeń: Bezpieczni z CUK, która będzie firmować produkty stworzone we współpracy z najlepszymi towarzystwami, na wyłączność. Premierowym produktem w linii Bezpieczni z CUK jest ubezpieczenie Bezpieczni w drodze.

– Nasz nowy dedykowany produkt, to atrakcyjna propozycja dla klientów posiadających polisy komunikacyjne oraz tych, których życie zawodowe lub prywatne jest związane z przemieszczaniem różnymi środkami transportu. 

Bezpieczni w drodze to produkt przygotowany z myślą o bezpieczeństwie naszych klientów, który charakteryzuje się unikalnym i szerokim zakresem dostępnym w bardzo przystępnej miesięcznej składce. Projekt dedykowanych polis będziemy konsekwentnie rozwijać, sięgając do kolejnych obszarów ryzyk – mówi Jacek Byliński, prezes zarządu w CUK Ubezpieczenia 

Bezpieczni w drodze przygotowane we współpracy z Aegon jest pierwszą wspólną inicjatywą Multiagencji i Ubezpieczyciela.

Czytaj także: Ubezpieczyciele i banki pracują nad dobrymi praktykami dla rynku produktów CPI w bancassurance

W planach kolejne wspólne produkty ubezpieczeniowe

– Chcemy rozwijać przystępne ubezpieczenia na życie dostosowane do klienta i oferujące mu wysoką wartość. Postawiliśmy więc na współpracę z czołową firmą na rynku dystrybucji ubezpieczeń.

Wizja CUK Ubezpieczenia budowy dedykowanego produktu oraz decyzja o wdrożenie produktu we wszystkich kanałach dają szansę, że nasz produkt stanie się powszechnym uzupełnieniem polis komunikacyjnych. Bezpieczni w drodze pokazuje nowe podejście do produktu życiowego, który w powszechnej świadomości pośredników i klientów kojarzy się ze skomplikowanymi procesami.

Nasz produkt dzięki uproszczonej konstrukcji i konkurencyjnej cenie doskonale nadaje się do wiązanej sprzedaży wraz z polisą komunikacyjną – mówi Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.

Ubezpieczenie Bezpieczni w drodze

Bezpieczni w drodze to ubezpieczenie, które ma na celu ochronę życia i zdrowia oraz pomoc poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych. Wyróżnikami produktu są bardzo wysokie sumy ubezpieczenia, które w przypadku zgonu lub niezdolności do pracy sięgają nawet 500 000 zł, świadczenia medyczne za pobyt w szpitalu do 1000 zł dziennie, a pakiet Premium Assistance oferuje m.in. transport medyczny czy rehabilitację.  

– To kompleksowa polisa z obszaru życiowego, która zabezpiecza uczestników ruchu drogowego.

Klient ma pewność, że jest chroniony zarówno jako kierowca, pasażer, pieszy czy podróżujący środkami komunikacji publicznej. Zakres polisy obejmuje również rowerzystów – dodaje Sandra Kucińska, liderka ds. Wsparcia i Sprzedaży Ubezpieczeń na życie w CUK Ubezpieczenia.

Czytaj także: Kongres PIU: ile rynku, ile regulacji dla dobra klienta sektora ubezpieczeniowego?

Klient podpisuje wniosek SMS-em

Bezpieczni w drodze jest oferowany klientom we wszystkich kanałach sprzedaży CUK: online, telefonicznie oraz w placówkach dystrybutora. Dzięki pełnej integracji systemów ubezpieczyciela i multiagencji oraz cyfrowemu procesowi, agenci i klienci CUK dostają możliwość zawarcia polisy w kilka minut bez składania fizycznego podpisu.

Nowatorskie rozwiązanie polega na bezpośrednim udostępnieniu partnerowi dystrybucyjnemu API ubezpieczyciela. Wniosek zawierany jest w systemach CUK – agenckim lub online i poprzez API trafia do Aegon. Klient natomiast podpisuje go SMS-em.  

– Takie podejście wymagało od obu firm ścisłej współpracy projektowej w wielu obszarach: od IT, poprzez wsparcie sprzedaży, marketing, działy prawne oraz wiele innych.

Dzięki zwinnemu zarządzaniu przedsięwzięciem produkt wchodzi na rynek zaledwie w 7 miesięcy od momentu uruchomienia projektu – podkreśla Jan Zimowicz z Aegon.  

Bezpieczni w drodze  jest efektem działań Multiagencji i Ubezpieczyciela w kierunku sprzedaży prostych i wartościowych dla klienta produktów ubezpieczeniowych, zbieżnych z potrzebami klientów kupujących ubezpieczenia OC i AC.

Czytaj także: Ubezpieczenia: najmniejsze od 6 lat zyski ze sprzedaży OC

Źródło: CUK Ubezpieczenia