Bezpieczeństwo – Poczta Polska: Bezpieczna logistyka gotówki
– Nasze nowoczesne rozwiązania techniczne i organizacyjne zostały docenione przez renomowane instytucje finansowe i banki, a posiadane zasoby umożliwiają elastyczne dostosowywanie oferty do indywidualnych potrzeb wszystkich klientów – mówi Jacek Jasiński, dyrektor Zarządzający Pionem Poczta Polska Ochrona.
Szybkość operacji, zasięg w całej Polsce, najwyższy poziom bezpieczeństwa, i bezbłędne przetwarzanie gotówki, stabilna pozycja i wieloletnie doświadczenie to kluczowe argumenty dla największych instytucji finansowych w Polsce do rozwijania długotrwałej współpracy z Pocztą Polską w zakresie obsługi obrotu gotówkowego. Ich śladem coraz chętniej podążają mniejsze podmioty. |
– Poczta Polska S.A. jest jedną z największych firm w Polsce, która przyjęła i od dawna stosuje ujednolicone i przejrzyste procedury w obsłudze klientów instytucjonalnych, a specjalistyczny Pion Poczta Polska Ochrona to miejsce, w którym każdego dnia przetwarzany jest potężny strumień gotówki. Ta wyspecjalizowana jednostka Poczty Polskiej obejmuje swym zasięgiem obszar całego kraju, odpowiadając m.in. za kompleksową obsługę obrotu gotówkowego, konwojowanie i ochronę wartości pieniężnych – dodaje Jacek Jasiński.
NASZE ZASOBY – NASZA SIŁA
|
Doświadczona kadra zatrudniona na umowy o pracę
Stabilna i doświadczona kadra ponad trzech tysięcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę kwalifikowanych pracowników ochrony świadczy specjalistyczne usługi realizacji wpłat i wypłat zamkniętych, obsługi urządzeń bankowych, takich jak bankomaty, wpłatomaty oraz wrzutnie, przeliczania, sortowania gotówki i weryfikacji autentyczności znaków pieniężnych w sieci pięćdziesięciu nowocześnie wyposażonych Centrów Obsługi Gotówkowej (COG), przekazywania wpłat na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
Pion Poczta Polska Ochrona, jeden z liderów na krajowym rynku obsługi obrotu gotówkowego, wciąż dynamicznie się rozwija, jednocześnie podnosząc poziom bezpieczeństwa i standardy swoich usług. O skuteczności tych procesów świadczy najlepiej stale poszerzające się grono klientów – największych instytucji finansowych, przede wszystkim banków, doceniających kompleksowość oferty i gwarancje najwyższego bezpieczeństwa, poparte wysokimi polisami ubezpieczeniowymi. |
|
– Do dyspozycji naszych klientów oddajemy ponad siedem tysięcy placówek w całym kraju, blisko sto osiemdziesiąt sekcji konwojowych i ponad pięćset pojazdów specjalistycznych w tym nowe bankowozy typu A i B, oraz dedykowany serwis transakcyjny, dostępny przez siedem dni w tygodniu. System ten umożliwia wygodne i szybkie składanie zamówień, monitorowanie ich statusu, a także wgląd do historii zamówień oraz generowanie raportów – zaznacza Jacek Jasiński