BankTech 2019: Klient w centrum uwagi – budowanie wartości, jakości i długoterminowej relacji.

BankTech 2019: Klient w centrum uwagi – budowanie wartości, jakości i długoterminowej relacji.
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
"Klient w centrum uwagi - budowanie wartości, jakości i długoterminowej relacji"- to główne przesłanie będące równocześnie motywem przewodnim tegorocznej Konferencji BankTech 2019, która jest elementem multikonferencyjnego projektu Horyzonty Bankowości.

Klient w centrum uwagi - #BankTech 2019. Już 18 czerwca 2019 r. www.aleBank.pl/BankTech

Rada Programowa składająca się z wybitnych ekspertów i praktyków rynku finansowego przygotowała interesujące bloki tematyczne dotyczące aspektów związanych z najbardziej aktualnymi zagadnieniami transformacji cyfrowej, cyfrowych klientów przyszłości, wyzwań strategicznych dla technologii wspierających znaczenie „customer experience” oraz najbardziej praktycznych technologii wspierających biznes bankowy.

Tematyka konferencji BankTech 2019 obejmować będzie także prezentacje w formie case studies banków, które modelowo wykorzystują nowoczesne technologie IT celem jeszcze lepszego zbudowania długoterminowych relacji z klientami w świecie cyfrowym, a także dyskusje z udziałem przedstawicieli czołowych laboratoriów innowacji w sektorze finansowym. Podczas dyskusji zaplanowano także omówienia kwestii istotnych z perspektywy wzrostu znaczenia i roli jakości obsługi klientów, najlepszych praktyk wspierających ich lojalność oraz uwzględnienie perspektywy technologicznej w kontekście budowania pozytywnego doświadczenia klientów korzystających z usług bankowych w Polsce.

 

Bartłomiej Nocoń„Dynamiczny rozwój możliwości, jakie niosą ze sobą zaawansowane technologie w połączeniu z globalnym zasięgiem internetu kreują nowych liderów świata „wirtualnego”. Mają oni istotny wpływ na ciągle zmieniające się preferencje klientów i powodują oczekiwanie obsługi tu i teraz, przede wszystkim zdalnie i indywidualnie. Zupełnie nowy i stale rosnący poziom jakości serwisu, szczególnie widoczny w obsłudze za pomocą kanałów cyfrowych, staje się standardem w branżach spoza sektora finansowego, a tym samym ma bezpośredni wpływ na oczekiwania klientów wobec banków, których nie sposób w obecnych czasach dłużej ignorować. Bezprecedensowa przemiana technologiczna, która dokonuje się dziś, a przejawiająca się w cyfryzacji codziennych aspektów życia może być śmiało nazwana rewolucją. Co więc staje się kluczowym wyzwaniem dla sektora finansowego, a konkretniej, jego najważniejszych uczestników – banków? I dlaczego kluczem do sukcesu jest umiejętne połączenie kierunków „go digital” i „go mobile” z podejściem „customer first”? Będziemy o tym dyskutowali w trakcie tegorocznej Konferencji BankTech 2019. Serdecznie zapraszam!”

Bartłomiej Nocoń
Niezależny ekspert
Sekretarz Rady Programowej 

 

Konferencja BankTech 2019

18 czerwca 2019 r.
Novotel Centrum Warszawa (ul. Marszałkowska 94/98)

www.aleBank.pl/BankTech

#BankTech