Bankowość i Finanse | Klienci – Pivotal Polska | Technologia wspierająca sprzedaż i zarządzanie portfelem klientów banków
LEAD MANAGEMENT SYSTEM
Proponujemy rozwiązanie wspierające codzienną pracę doradców klientów banku oraz menedżerów zespołów doradców. Nasz Lead Management System oferuje m.in. pulpity użytkownika z pełnym widokiem zadań, działań i potrzeb klienta. Tym samym system ułatwia kompleksowe zarządzanie sprzedażą produktów bankowych już od pierwszego kontaktu z klientem. Rozwiązanie uwzględnia zarówno grupy docelowe wraz z ich bieżącymi potrzebami, jak również identyfikację potencjalnych szans sprzedażowych oraz monitoring efektów wykonanych działań doradcy. Architektura rozwiązania przewiduje wielokanałową komunikację z klientem, możliwość przekazywania klientowi dedykowanych ofert i tworzenie kampanii informacyjnych lub marketingowych dla potencjalnych oraz obecnych klientów. System Lead Management wspiera zarówno procesy obsługi klientów detalicznych jak i korporacyjnych.
WIDOK 360 KLIENTA POTENCJALNEGO I POZYSKANEGO
Widok 360 daje pełen obraz produktów, potrzeb i działań zarówno wobec potencjalnych, jak i obecnych klientów. Zgromadzone w jednym miejscu dane ułatwiają identyfikację bieżących preferencji klienta, pożądanych działań sprzedażowych oraz wdrażanie dedykowanych ofert dla danych segmentów klienta. Użytkownik systemu może sprawnie zarządzać portfelem klienta, weryfikować i generować dokumentację, odpowiadać na potrzeby klientów, a nawet wyprzedzać ich oczekiwania.
OCENA SZANS SPRZEDAŻOWYCH
Funkcjonalność systemu pozwala na monitoring statusu zaplanowanych działań dotyczących sprzedaży produktów finansowych. Mechanizm kamieni milowych ułatwia stałą ocenę postępu procesu, sprawną ocenę wykonanych działań i wdrożenie zmiany w procesie obsługi. Użytkownik systemu ma stały dostęp do wygenerowanych ofert, dokumentów i załączników wysłanych do klienta oraz historię jego odpowiedzi na podjęte działania. System zwiększa dzięki tym funkcjonalnościom wskaźnik konwersji szans sprzedażowych na rzeczywistą transakcyjność, a tym samym możliwość osiągnięcia wymaganego poziomu sprzedaży.