„Banki w social media. Od LinkedIn po TikTok” – szkolenie z cyklu Digital Banking Academy, 29 lutego 2024 r.

„Banki w social media. Od LinkedIn po TikTok” – szkolenie z cyklu Digital Banking Academy, 29 lutego 2024 r.
Źródło: BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Zapraszamy do udziału w szkoleniu z cyklu Digital Banking Academy: „Banki w social media. Od LinkedIn po TikTok”, 29 lutego 2024 roku. Szósta edycja szkoleń Digital Banking Academy, inicjatywy edukacyjnej Związku Banków Polskich i Centrum Procesów Bankowych i Informacji, ruszyła na dobre.

29 lutego ’24, podczas drugiego z cyklu jedenastu szkoleń zaplanowanych na 2024 rok, w gronie ekspertów – reprezentantów banków, środowiska naukowego, kancelarii prawnych oraz agencji PR – spróbujemy przybliżyć temat „Banki w social media. Od LinkedIn po TikTok”.

Media społecznościowe trwale wpisały się w biznesową rzeczywistość.

LinkedIn jako platforma biznesowa, stał się kluczowym narzędziem w strategii marketingowej wielu firm. Oferuje unikalne możliwości dotarcia do profesjonalistów i firm B2B.

W agendzie Digital Banking Academy m.in.:

– Trendy i dobre praktyki w social media w 2024 dla bankowców. Od LinkedIn po TikTok | Karolina Janik i Agnieszka Gutowska, Personal PR;

– Aspekty prawne social media | Anna Maria Sobczak, Kancelaria Staniszewski & Wspólnicy;

– LinkedIn – Dlaczego? Jak? Co? Dobre praktyki pracodawców na największej sieci zawodowej na świecie | Karolina-Kalliopi Stogidis, mBank;

– Banki w social mediach – perspektywa konsumentów | dr Agnieszka Ertman, Uniwersytet w Białymstoku;

– FIRECHAT: Grzegorz Turniak, GrupaYak & dr Przemysław Barbrich, Związek Banków Polskich.

Spotkajmy się 29 lutego ’24. Obecność – jak zawsze – obowiązkowa!

www.digitalbankingacademy.com.pl

Digital Banking Academy
Źródło: BANK.pl