Bank Millennium wprowadza zmiany w płatnościach mobilnych

Bank Millennium wprowadza zmiany w płatnościach mobilnych
Źródło: Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Millennium rozwija katalog płatności mobilnych, wycofując równocześnie z oferty starsze rozwiązania. Poinformował o wygaszeniu usługi mobilnych płatności zbliżeniowych kartą za pomocą aplikacji na platformie Android.

Bank Millennium wyłącza usługi HCE – płatności zbliżeniowych kartą za pomocą aplikacji.

Od 20 kwietnia 2024 klienci nie mogą już zwirtualizować swoich kart, ani wnioskować o wydawanie mobilnych kart, zaś od 1 lipca 2024 roku usługa będzie niedostępna, a posiadane karty i tokeny – zamknięte.

Bank Millennium wdrożył ją w Polsce jako pierwszy i najdłużej utrzymywał technologię HCE w swojej ofercie.

Obecnie skupi się na promocji rozwiązań nowocześniejszych. Na podobny krok zdecydowały się w ostatnim czasie również inne instytucje finansowe na rynku.  

Czytaj także: Bank Millennium spodziewa się stabilnych przychodów i dwucyfrowego wzrostu kosztów w 2024 roku

Bank Millennium stawia na wirtualne portfele oraz …

Klienci mogą skorzystać z bogatego katalogu oferowanych rozwiązań alternatywnych – wirtualnych portfeli oraz płatności zbliżeniowych BLIK.

Płacąc smartfonem, zegarkiem lub sportową opaską wybierać mogą z katalogu takich usług jak Google Pay, Apple Pay (na iPhonie, Apple Watch lub iPadzie) lub Garmin Pay.

Wszystkie wydane przez Bank Millennium karty mogą być przeniesione do wirtualnych portfeli bez potrzeby fizycznego posiadania karty przez użytkownika. Zaszyfrowane dane karty przenoszone są z aplikacji mobilnej Banku.

Jest to niezmierne istotne, zwłaszcza dla nowych klientów, którzy bezpośrednio po uruchomieniu rachunku nie muszą czekać na dostarczenie fizycznego odpowiednika karty.

Czytaj także: Prezes Banku Millennium o nowej strategii banku

… BLIK zamiast usług HCE

W ofercie dla użytkowników systemu Android pozostaje również usługa Płatności Zbliżeniowych BLIK, która umożliwia szybkie płatności telefonem bez przepisywania kodu BLIK i bez konieczności posiadania karty.

Nie wymaga również logowania do aplikacji, a jako rachunek źródłowy można podać rachunek osobisty lub rachunek karty kredytowej.

Dodatkowo w niedługim czasie Bank udostępni nowe metody płatności mobilnych.

Więcej informacji o banku na www.bankmillennium.pl.

Źródło: Bank Millennium