Bank Mashreq postawił na system bankowy od Comarch
Pierwszy zakończony już etap projektu, umożliwia bankowi automatyczne przedstawianie klientom propozycji i wyników inwestycyjnych. Comarch Wealth Management gromadzi informacje o klientach w jednej lokalizacji cyfrowej, zapewniając ich opiekunom szybki i łatwy dostęp do tych danych, co pozwala na świadczenie spersonalizowanych usług.
Mashreq był pierwszym bankiem w regionie, który wydawał karty debetowe i kredytowe, wprowadził kredyty konsumenckie oraz zainstalował bankomaty
Wyjaśniając korzyści, jakie nowe technologie przynoszą bankowi i jego klientom, Mufazzal Kajiji, dyrektor Mashreq Gold i wiceprezes wykonawczy Mashreq Bank powiedział:
‒ Partnerstwo z firmą Comarch umożliwia dostarczanie naszym klientom najlepszych w swojej klasie raportów inwestycyjnych. Doskonała obsługa klienta jest najwyższym priorytetem w Mashreq, zaś wdrażanie najbardziej innowacyjnych rozwiązań cyfrowych jest integralną częścią zdolności banku do osiągnięcia tego celu, jak również centralnym punktem naszej szybko rozwijającej się strategii transformacji cyfrowej.
Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo przyniesie wielorakie korzyści klientom korzystających z usługi zarządzania majątkiem i odda do ich dyspozycji cenne narzędzia, które pomogą im osiągnąć zakładane cele.
Czytaj także: Prezesi banków komercyjnych o zmianach kulturowych w ich organizacjach
Lepsze relacje z klientami banku
Przemysław Bogusz, Dyrektor Sprzedaży Comarch Middle East, powiedział:
‒ Naszym celem jest zaoszczędzenie czasu poświęcanego przez opiekunów klienta na codzienne czynności, dzięki czemu mogą oni budować lepsze relacje z klientami i zwiększać swoją efektywność, mając dostęp do wszystkich danych w jednym systemie.
Doskonała obsługa klienta jest najwyższym priorytetem w Mashreq, zaś wdrażanie najbardziej innowacyjnych rozwiązań cyfrowych jest integralną częścią zdolności banku do osiągnięcia tego celu
‒ Cieszymy się, że po sukcesach w Europie, tym razem to klient z regionu Bliskiego Wschodu dostrzega wartość rozwiązania Comarch Wealth Management i wybiera Comarch do realizacji tego projektu ‒ mówi Przemysław Drzymała, EVP of Global Sales, EMEA w Comarch.
Czytaj także: Banku, zmieniaj się albo giń, kilka słów o nieoczywistych aspektach transformacji cyfrowej
Comarch na Bliskim Wschodzie
Mashreq był pierwszym bankiem w regionie, który wydawał karty debetowe i kredytowe, wprowadził kredyty konsumenckie oraz zainstalował bankomaty.
Comarch działa na Bliskim Wschodzie od 2004 roku, wspierając kilka banków w regionie najnowocześniejszymi rozwiązaniami cyfrowymi w obszarach zarządzania majątkiem, bankowości korporacyjnej, programów lojalnościowych czy udzielania kredytów.
Czytaj także: Jak sztuczna inteligencja może pomóc bankom przetrwać w świecie zerowych stóp procentowych?