Bank BGŻOptima z nowym Dyrektorem Departamentu Marketingu

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bgz.optima.250xW połowie lipca stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu Banku BGŻOptima objął Radosław Kozłowski, który ostatnio był Zastępcą Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej  w Banku BGŻ i pracował przy zmianie strategii komunikacji banku. Kozłowski zastąpił Karolinę Sudwoj - Nogalską.

Radosław Kozłowski ma blisko 10. letnie doświadczenie w marketingu instytucji finansowych. Wcześniej związany był z Polbankiem EFG gdzie brał udział we wprowadzeniu tej instytucji na rynek, współtworząc m.in. platformę komunikacyjną wykorzystującą udział Mistrzyni Świata w biegach narciarskich Justyny Kowalczyk oraz wspomnianym bankiem BGŻ, gdzie współtworzył między innymi aktualną platformę komunikacyjną banku. Ukończył na Uniwersytecie Warszawskim Filologię Polską o specjalności – filologia dla mediów.

W Banku BGŻOptima Radosław Kozłowski odpowiadać będzie za koordynację kompleksowych działań z zakresu komunikacji marketingowej oraz public relations. – BGŻOptima to bank z ogromnym potencjałem komunikacyjnym oraz wizerunkiem nowoczesnego i dynamicznego banku wyspecjalizowanego w produktach oszczędnościowych oraz inwestycyjnych. Moją ambicją jest utrwalanie tego pozycjonowania, przy jednoczesnym znacznym zwiększeniu znajomości marki banku. Mam nadzieję, że już wkrótce będzie można zobaczyć pierwsze efekty tego podejścia – mówi Radosław Kozłowski.

– Cieszę się, że do zespołu BGŻOptima dołączył Radek Kozłowski, którego znam dobrze z Banku BGŻ. Przed nami sporo nowych projektów, z których pierwsze mają ujrzeć światło dzienne już na jesieni, więc siła, zaangażowanie i ogromne doświadczenie Radka będą dla nas istotnym wzmocnieniem – dodaje Piotr Grzybczak, Dyrektor Zarządzający Banku BGŻOptima.

Źródło: BGŻOptima