Bancassurance – Cbp: Cbp pomaga bankom spółdzielczym zwiększyć dochody
Doradca może z sukcesem oferować ubezpieczenia klientom banku
System sprzedażowy Ses@me umożliwia wyszukiwanie ubezpieczenia po wysokości składki, jaką skłonny jest zapłacić klient, albo po wysokości świadczenia ubezpieczeniowego. Doradca po wprowadzeniu jednego z tych parametrów otrzymuje na jednym ekranie kilka wybranych produktów od różnych ubezpieczycieli, zaprezentowanych w prosty, przyjazny i zrozumiały sposób. Nie ma potrzeby przełączania się między ekranami, wyszukiwania dokumentacji i żmudnego oraz czasochłonnego porównywania produktów w wersji papierowej. Wystarczy przekręcić ekran w stronę klienta i doradzić mu przy wyborze optymalnego produktu. Proces generowania oferty kilku produktów trwa nie więcej niż kilka sekund i po wyborze jednego z nich, po kilku minutach, klient wyjdzie z banku z polisą ubezpieczeniową. Oferujemy sprawdzoną w dużej skali technologię – w całej Europie obsługujemy ponad 13 milionów polis – to najlepiej świadczy o naszych możliwościach.
Rekomendacja U
Oferta Cbp w pełni adresuje oczekiwania KNF. Nawiązując współpracę z Cbp bank spółdzielczy otrzymuje dostęp do kilkudziesięciu produktów ubezpieczeniowych dostarczonych przez kilku ubezpieczycieli. Klient banku nie jest więc ograniczony do oferty tylko jednego ubezpieczyciela. Na bazie ponad 25 lat doświadczeń zebranych we współpracy z bankami spółdzielczymi we Francji, Włoszech i Hiszpanii, Cbp przygotowało ofertę, którą doceniają banki spółdzielcze działające w Polsce. Dostarczamy raporty i informacje wymagane przez Komisję Nadzoru Finansowego, co powoduje, że jeden dedykowany pracownik banku jest zaangażowany do obsługi ubezpieczeń tylko na kilka godzin w miesiącu.
Towarzystwa ubezpieczeniowe
Cbp współpracuje z takimi towarzystwami ubezpieczeniowymi, jak: Oney Insurance, Compensa i Prevoir. Niebawem do tej listy dołączy jeszcze jeden lub dwóch ubezpieczycieli. Docelowo w naszym integratorze będą produkty 4-5 towarzystw, w łącznej liczbie około 50-60 wariantów. Postawiliśmy na zrozumiałe produkty o prostej konstrukcji, które będą czytelne zarówno dla doradcy niespecjalizującego się w ubezpieczeniach życiowych, jak i dla jego klientów.
Ile mija czasu od kontaktu z Cbp do rozpoczęcia sprzedaży w oddziale banku?
Dokładnie tyle czasu, ile zajmie zaakceptowanie i podpisanie ze strony banku stosownej dokumentacji oraz zarejestrowanie w KNF doradców banku jako OFWCA (Osoby Fizyczne Wykonujące Czynności Agencyjne), czyli średnio od kilku tygodni do 2 miesięcy.
Jak nawiązać współpracę z Cbp?
Zainteresowanych współpracą i systemem sprzedażowym zapraszamy na naszą stronę internetową: www.cbp -solutions.pl i do kontaktu z Cbp. Przyjedziemy do siedziby państwa banku, omówimy naszą ofertę produktów ubezpieczeniowych i zaprezentujemy na żywo nasz system sprzedażowy Ses@me.