Awaria w eService usunięta

Awaria w eService usunięta
Fot. stock.adobe.com/bzzup
W godzinach południowych (ok.12:34), w sobotę 13 września br., doszło do poważnych utrudnień w działaniu usług umożliwiających przyjmowanie płatności kartami płatniczymi na terminalach POS, czytamy na stronach eService.

Natychmiast po wykryciu nieprawidłowości, służby techniczne eService przystąpiły do intensywnych prac mających na celu przywrócenie pełnej sprawności systemów rozliczeniowych w sieci eService.

Funkcjonalność urządzeń zaczęto przywracać etapami i do godziny 13:35 usunięto w całości problemy w ich funkcjonowaniu – poinformował operator.

Przyczyna problemów jest aktualnie przedmiotem wnikliwego badania – dodano.

eService jest największym agentem rozliczeniowym w Europie Środkowej. Prowadzi działalność w 12 krajach kontynentu. Dostarcza rozwiązania dla transakcji bezgotówkowych w terminalach płatniczych, dla płatności online w sklepach internetowych oraz dla usług rozliczania kart płatniczych.

W Polsce niemal co trzecia transakcja płatnicza jest rozliczana przez eService.

Czytaj także: Gotówka zostanie z nami na długie lata>>>

Źródło: eService