Artykuły ze źródła: Mastercard

Napis innowacje
Firma

Te pięć cech wyróżnia innowacyjne firmy. Badanie Mastercard

Innowacyjność jest jedną z najbardziej istotnych cech w biznesie, ponieważ pozwala ona firmom przyciągać i zatrzymywać klientów, a także budować przewagę konkurencyjną. Utrzymanie innowacyjności, szczególnie w dłuższym okresie, jest jednak trudne. Dlatego Mastercard i Harvard Business Review Analytic Services zaprezentowały wyniki „Become 2020”, pierwszej edycji badania poświęconego innowacyjności. W ramach projektu powstał ranking innowacyjności Business Innovators Index oraz raport pt. „Innowatorzy stają się liderami” (eng. Innovators Become Leaders), który wskazuje na kluczowe cechy innowacyjnych firm.

Płatność kartą Mastercard
Bezgotówkowo

Nowa odsłona programu Mastercard Bezcenne Chwile

W nowej odsłonie programu Bezcenne Chwile Mastercard stawia na wyjątkowe doświadczenia, bezcenne przeżycia oraz dopasowanie do indywidualnych preferencji. Jedną z nowości jest to, że każda transakcja kartą Mastercard zarejestrowaną w programie, jest nagradzana i przybliża użytkownika do realizacji wymarzonej nagrody. Główna wartość nadal płynie z transakcji u partnerów programu. Dodatkowo, program został podzielony na dwa segmenty – Standard i Premium – a o przynależności do jednego z nich decyduje sam uczestnik. Dużym ułatwieniem będzie też z pewnością prostszy i bardziej przejrzysty panel użytkownika.

Świąteczne prezenty i pieniądze
Finanse osobiste

15 proc. Polaków prezenty świąteczne kupuje już we wrześniu i październiku. Badanie Mastercard

Połowa Polaków kupuje prezenty świąteczne na Boże Narodzenie wcześniej, ponieważ wiąże się to m.in. z możliwością skorzystania z atrakcyjnych ofert, czy rozłożenia wydatków w czasie, wynika z najnowszego badania Mastercard. Coraz częściej Polacy wybierają też prezenty niematerialne, związane z pasjami obdarowywanych, a niezależnie od charakteru upominków, chętnie kupują je online (7 na 10 konsumentów).

Otwarta czerwona kłódka na tle mężczyzny przy komputerze
Cyberbezpieczeństwo

Hasła zapisywane na kartce i zmieniane raz na rok. Wciąż mała wiedza o przechowywaniu i udostępnianiu danych online

Świat staje się coraz bardziej cyfrowy, co oprócz dużych możliwości niesie za sobą pewne zagrożenia. Z badania Mastercard pt. „Bezpieczne e-zakupy” wynika, że wciąż niemały odsetek polskich konsumentów ma stosunkowo bierną postawę wobec zagrożeń cyfrowych, tym samym narażając się na niebezpieczeństwo. Na szczęście, chociaż ta grupa jest znacząca, to jednak pozostaje w mniejszości wobec tej stosującej należyte standardy bezpieczeństwa związane z ochroną haseł i danych w sieci.

STRONA 6 Z 9