Artykuły ze źródła: alebank

e-commerce
Z rynku finansowego

Zakupy na jedno kliknięcie, social commerce w mediach społecznościowych

Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zakupu. Social commerce, czyli sprzedaż bezpośrednia w social media, dynamicznie się rozwija, zwłaszcza w dobie pandemii. W 2020 r. w Stanach Zjednoczonych jej wartość wzrosła o 38% – to prawie dwukrotnie więcej niż zakładano na początku roku. Jak zatem zmieniła się rola mediów społecznościowych w e-zakupach? ‒ analiza PrestaShop.

Premier Mateusz Morawiecki.
Gospodarka

Krajowy Plan Odbudowy z podziałem na 5 filarów, rozpoczęły się konsultacje publiczne

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (MFPR) przedstawiło 26 lutego do konsultacji publicznych Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) z podziałem na pięć filarów, dot. konkurencyjności gospodarki, zielonej energii, transformacji cyfrowej, ochrony zdrowia i mobilności. W ramach KPO planowane jest wydatkowanie całej dostępnej dla Polski sumy dotacji w wysokości 23,9 mld euro.

STRONA 421 Z 1365