Artykuły ze źródła: ISBnews

Kobieta pracująca zdalnie w domu
Artykuły

57 proc. Polaków spodziewa się częstszej pracy zdalnej po pandemii; raport Deloitte

Możliwości częstszej pracy zdalnej po zakończeniu pandemii spodziewa się 62% pracowników w Europie i 57% w Polsce, wynika z raportu „Voice of the European workforce” firmy doradczej Deloitte. 80% europejskich respondentów badania Deloitte przyznało, że w ostatnich miesiącach doświadczyło co najmniej jednej zmiany warunków pracy, przy czym najczęstszą, wskazywaną przez 57% respondentów, jest przejście na pracę zdalną.

Eryk Łon z RPP
Gospodarka

Eryk Łon z RPP: obniżka stóp procentowych prawdopodobnie nie będzie potrzebna w tym roku

Prawdopodobnie nie będzie już w tym roku w naszym kraju potrzeby dokonania obniżki stóp procentowych. Gdyby jednak okazało się, że z jakiegoś powodu pojawi się ryzyko znacznego wzrostu stopy bezrobocia w naszym kraju, wówczas należałoby nie tylko obniżyć stopy procentowe, lecz także poważnie rozważyć skup różnego typu aktywów przez bank centralny, uważa członek Rady Polityki Pieniężnej (RPP) Eryk Łon.

Pieniądze na tle wykresu
Gospodarka

Obniżka stóp procentowych możliwa, jeśli koniunktura wyraźnie pogorszy się, minutes RPP

Podczas posiedzenia Rady Polityki Pieniężnej (RPP) 13 stycznia br. większość członków RPP oceniła, że gdyby doszło do wyraźnego pogorszenia koniunktury i jej perspektyw – np. w następstwie ponownego nasilenia się pandemii – uzasadnione mogłoby być dalsze poluzowanie polityki pieniężnej, w tym poprzez obniżenie stóp procentowych, wynika z „minutes” z tego spotkania, opublikowanych przez Narodowy Bank Polski (NBP).

Nowoczesne technologie w banku
Technologie i innowacje

mBank, PKO BP i Millennium w Top 10 najbardziej zaawansowanych cyfrowo banków w Europie

W pierwszej dziesiątce najbardziej zaawansowanych cyfrowo banków w Europie znalazły się trzy instytucje finansowe z Polski: mBank, PKO Bank Polski oraz Bank Millennium, wynika z najnowszego rankingu firmy doradczej Bain & Company. Inwestycje w digitalizację usług pomogły bankom w walce ze skutkami pandemii, pozytywnie wpływając na poziom lojalności klientów, zaangażowanie pracowników oraz wzrost wartości dla akcjonariuszy, wskazała firma.

STRONA 170 Z 348