Artykuły ze źródła: S

Bankowość spółdzielcza

Święto Spółdzielczości Bankowej

Jak pokazać realizację idei bankowości spółdzielczej w praktyce? ESBANK Bank Spółdzielczy postanowił objąć swoim mecenatem akcję charytatywną WALKA ŻYCIA – 60 dni – 60 maratonów – 60 walk radomszczanina Jakuba Kacprzaka, która rozpoczyna się 26 czerwca 2017 r. W ten sposób wspiera lokalną inicjatywę i włącza się na szczeblu lokalnym do świętowania ogólnopolskiego Święta Spółdzielczości Bankowej.

Raporty

Czy sektor MŚP obawia się eksportu?

Działalność eksportową w Polsce prowadzi ponad jedna piąta (22%) ankietowanych przedsiębiorstw podczas 13. fali badania Bibby MSP Index, które cyklicznie przeprowadza firma faktoringowa Bibby Financial Services. W porównaniu do 12. fali badania Bibby MSP Index prawie 24% eksportujących firm odczuło wzrost eksportu (spadek o 4,8 pkt. proc.), u ponad 60% badanych poziom eksportu się nie zmienił, zaś u zaledwie 14% eksporterów zmalał. W związku ze zmianą koniunktury gospodarczej tylko 10,9% przedstawicieli sektora MŚP zastanawia się nad rozszerzeniem prowadzonej działalności o eksport, a ponad 8% deklaruje, że nie jest pewne, czy podjęłoby to ryzyko.

Z rynku finansowego

Rusza „JEREMIE 2” – ponad 280 ml zł dla mazowieckich przedsiębiorców

Ponad 225 mln zł z UE oraz około 56 mln zł wkładu własnego pośredników finansowych na rozwój i tworzenie przedsiębiorstw czy wsparcie ekologicznych procesów produkcyjnych. 14 czerwca przedstawiciele samorządu województwa mazowieckiego oraz Banku Gospodarstwa Krajowego podpisali umowę na realizację zadań wdrożeniowych z zakresu instrumentów finansowych m.in. pożyczek, realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Ranking 50 największych banków w Polsce 2017 wg Miesięcznika Finansowego BANK
BANK 2017/06

50 Największych Banków w Polsce 2017: Dystrybucja ubezpieczeń w kanale bankowym a podejście omnichannel

Od kilku lat w środowisku bankowym mówi się o realizacji strategii omnichannel, która koncentruje się na wygodzie klienta. Omnichanel to zintegrowane ze sobą kanały sprzedażowe, które mają na celu jak najlepszą jego obsługę. Chociaż poszczególne banki są na różnym poziomie zaawansowania we wdrażaniu tego podejścia, to bez wątpienia pojęcie omnichannel na dobre zapisało się w pamięci zarówno bankierów, jak i samych klientów. Sięgając po dowolne produkty w kanale bankowym, oczekujemy wygodnych rozwiązań. Czy zatem banki, decydując się na dystrybucję, również ubezpieczeń, są gotowe spełnić wysokie wymagania klientów, oczekujących uporządkowanych usług i spójnej informacji bez względu na kanał sprzedaży, który wybierają?

STRONA 1386 Z 1453