Qlik wprowadza Qlik Sense Enterprise 2.0
Zastosowanie pokrywa samoobsługową wizualizację danych, raportowanie i tworzenie dashboardów, po szyte na miarę analizy, z możliwością osadzania na witrynach sieci web.
Zastosowanie pokrywa samoobsługową wizualizację danych, raportowanie i tworzenie dashboardów, po szyte na miarę analizy, z możliwością osadzania na witrynach sieci web.
Często słyszymy, że jeden obraz wart jest tysiąc słów. To powiedzenie jest szczególnie prawdziwe w świecie business intelligence i wizualizacji danych. Odpowiednio zwizualizowane za pomocą grafów czy wykresów rekordy z danymi mogą w efektywny sposób odkryć ważne dla firmy informacje. Jest to niezmiernie istotne dla przedsiębiorstw, które wciąż poszukują nowych możliwości eksplorowania danych i tym samym poprawiania wydajności swojego biznesu.
Na początku roku, pisanie przez branżowych ekspertów o nowych trendach w nadchodzącym czasie stało się tradycją. Postęp, nowe technologie i firmy szturmem zdobywające rynek – wszyscy chcemy wiedzieć co zmieni naszą pracę, karierę i życie w 2015 roku.
Jeśli ktoś ma kota, na pewno wie jakie są jego najbardziej znane zwyczaje – błogie lenistwo i legendarna już ciekawość. Koty uwielbiają spać, ale gdy pojawia się w ich zasięgu coś nowego i nieznanego szybko wyostrzają swoje zmysły i budzą w sobie naturalną ciekawość.
Qlik, lider systemów Data Discovery, poinformował, że Fujitsu Limited zintegrowało QlikView ze swoim rozwiązaniem Big Data – Fujitsu Business Application Operational Data Management & Analytics (ODMA), w celu dostarczania lepszych wizualizacji danych i analiz użytkownikom biznesowym. Obecnie rozwiązanie wykorzystywane jest tylko w Japonii.
To chyba wszystkim znana sytuacja: każdy kto kiedyś grał w popularną grę Monopoly lub rodzimy Eurobiznes, w pewnym momencie losował kartę lub rzucał kostkami, na skutek czego lądował w więzieniu. Niektórzy gracze po prostu czekają na koniec kary, a Ci bardziej ambitni głowią się jak najszybciej wrócić do gry.
Qlik, lider systemów Data Discovery poinformował, że Colliers International, wiodąca agencja nieruchomości komercyjnych na świecie wykorzysta Qlik Sense w całym regionie EMEA, aby dzięki lepszemu wglądowi w dane wspierać pracowników wyższego szczebla w podejmowaniu decyzji.
Jeżeli mówimy o rywalizacji, branża finansowa nie ma sobie równych. Niezależnie czy konkurują pomiędzy sobą banki, firmy ubezpieczeniowe czy nawet koledzy, w tej branży każdy chce być najlepszy. Wynika z tego pozytywny fakt – na tej rywalizacji mogą skorzystać klienci. Im bardziej konkurują między sobą instytucje świadczące usługi bankowe i finansowe, tym wyższej jakości usługi i niższe stawki muszą zaoferować, aby klienci wybrali właśnie ich.
Wczoraj w warszawskiej restauracji Tamka 43 polski oddział Qlik przedstawił swój najnowszy produkt. Qlik Sense to intuicyjne narzędzie, które pozwala wizualizować dane, tworzyć dashboardy i interaktywne analizy na dowolnym urządzeniu.
„Innowacja” to słowo które jest dziś bardzo modne w biznesie. Każdy startup twierdzi, że jest innowacyjny, a pisarze, pracownicy naukowi i liderzy przemysłu podkreślają w gazetach, serwisach informacyjnych czy nawet samolotowych magazynach pokładowych potrzebę “kultury innowacji”. Czy jako świeżo upieczony wiceprezes innowacji i designu w Qlik powinienem się martwić, bo koncepcja już traci świeżość?
Z badań wykonanych na zlecenie Qlik wynika, że w czasach ciągłych zmian i wymagających klientów uzyskanie szybkich wyników analiz jest kluczowe
Detektyw w biurze: dlaczego powinniśmy obudzić w sobie Sherlocka Holmesa? Wygląda na to, że apetyt na programy detektywistyczne ciągle rośnie. Dawniej uważnie śledziliśmy losy takich postaci jak np. porucznik Borewicz – polski odpowiednik znanego na całym świecie Sherlocka Holmesa.