Autor: Santander Bank Polska

Kieorwca patrzący na ekran smartfona
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska walczy z używaniem telefonów za kółkiem

Używanie smartfona za kierownicą to dziś powszechny problem. Rocznie policja wystawia ponad 100 tys. mandatów za korzystanie z telefonu w trakcie prowadzenia samochodu. I choć brakuje statystyk na temat liczby wypadków spowodowanych przez to wykroczenie, to tysiące kar pieniężnych powinny dać nam do myślenia. Po zeszłorocznej kampanii Santander Bank Polska Zaparkuj telefon i jedź przyszedł czas na edukację i przekonanie kierowców, że za kółkiem warto być #SmartOff.

CZYTAJ WIĘCEJ
Pieniądze, paszport, klapki i aparat na plaży
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska przygotował finansowy niezbędnik na wyjazdy za granicę

W ubiegłym roku Polacy odbyli 12 747 tys. zagranicznych podróży turystycznych, o 6,6% więcej niż rok wcześniej. Dla wybierających się na za granicę Santander Bank Polska przygotował poradnik pozwalający zaoszczędzić na płatnościach, przewalutowaniach i wypłatach z bankomatów poza Polską. Urlopowicze znajdą w nim także kod zniżkowy na ubezpieczenie turystyczne.

CZYTAJ WIĘCEJ
Placówka Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska ułatwia obsługę niepełnosprawnym klientom

Z niepełnosprawnością w Polsce zmaga się około 4,7 mln osób, w Unii Europejskiej to grupa ponad 80 mln osób, a według statystyk, liczba ludności ze szczególnymi potrzebami wciąż rośnie. Dostrzega to także sektor finansowy. Santander Bank Polska od 9 lat realizuje program „Obsługa bez barier”, ułatwiający obsługę klientom ze szczególnymi potrzebami, niezależnie od miejsca korzystania z usług banku.

CZYTAJ WIĘCEJ
Logo Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska kolejny raz wyróżniony za wyznaczanie najwyższych standardów odpowiedzialnej bankowości

Santander Bank Polska otrzymał – już po raz trzeci – Złoty Listek CSR Polityki. Nagroda jest przyznawana instytucjom, które ze szczególnym zaangażowaniem wspierają społeczności lokalne, działają na rzecz zrównoważonego rozwoju, a także przestrzegają najwyższych norm etycznych. To kolejne z tegorocznych wyróżnień dla Santander Bank Polska, podkreślające kluczową rolę bankowości odpowiedzialnej w jego strategii.

CZYTAJ WIĘCEJ
Placówka Santander Bank Polska
Firma | Z rynku finansowego

Polacy coraz chętniej stawiają na własny biznes, a Santander Bank Polska stawia na mikroprzedsiębiorców

Polska mikroprzedsiębiorczość intensywnie się rozwija. Na koniec 2018 r. liczba nowo zarejestrowanych w REGON osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wzrosła o 8,5% w porównaniu z 2017 r. Jednoosobowe działalności gospodarcze (JDG) i firmy zatrudniające do 9 pracowników stanowią już 96,1% ogółu podmiotów biznesowych w Polsce. Według danych GUS podsumowujących 2018 r. w rejestrze REGON wpisanych było ponad 3,1 mln osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

CZYTAJ WIĘCEJ
Kobieta trzymająca portfel
Artykuły | Finanse osobiste

Jakim klientem banku jest kobieta? Rzadziej inwestuje na giełdzie i korzysta z płatności cyfrowych

Z badania Index Mobilności przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Santander Bank Polska wynika, że wybierając bank, kobiety zwracają uwagę na nieco inne aspekty niż mężczyźni. Jeżeli jednak chodzi o samo korzystanie z produktów oraz usług finansowych, to nie widać znaczących różnic. Są wyjątki, na przykład inwestowanie na giełdzie oraz płatności cyfrowe.

CZYTAJ WIĘCEJ
Logo Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska Instytucją Roku 2018

Santander Bank Polska został pięciokrotnie uhonorowany tytułem „Instytucji Roku 2018”. Prestiżowe statuetki zostały przyznane bankowi za „Najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych”, „Najlepszą jakość obsługi klienta biznesowego”, a także w kategoriach „Najlepszy bank w finansowaniu firm”, „Najlepszy bank w finansowaniu leasingu” oraz „Bank Odpowiedzialny Społecznie”.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 6 Z 7