Autor: Ewelina Młynik

BANK 2024/05

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – ITCARD S.A. | Contact center w bankach spółdzielczych kluczem do bezpieczeństwa i wygody klienta

Na współczesnym rynku oczekiwania klientów względem dostawców usług finansowych rosną bardzo szybko. Dostęp do środków zgromadzonych na rachunku i zarządzanie nimi musi być łatwe, szybkie i intuicyjne, a to wszystko bez uszczerbku dla bezpieczeństwa zdeponowanych pieniędzy. Aby zaspokoić tak dynamicznie zmieniające się potrzeby swych klientów, lokalne instytucje finansowe coraz częściej sięgają po rozwiązania z obszaru contact center. Opcja taka daje również możliwość zapewnienia konsumentom nieocenionego wsparcia.

CZYTAJ WIĘCEJ
Ewelina Młynik KEY ACCOUNT MANAGER, ITCARD
Bankowość spółdzielcza

Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

Długofalowe relacje z klientami stanowią jedną z głównych przewag konkurencyjnych lokalnych banków. Cyfrowa gospodarka, bazująca w znacznej mierze na kanałach zdalnych, wyznacza nowe standardy owej relacyjności. Usługa Contact Center, oferowana przez ITCARD, pozwala połączyć najlepsze doświadczenia banków spółdzielczych w zakresie budowy i utrzymywania relacji z aktualnymi oczekiwaniami klientów. A to wszystko przy znaczącej redukcji kosztów – podkreśla Ewelina Młynik,
Key Account Manager, ITCARD.

CZYTAJ WIĘCEJ
ITCARD, nowe logo
BANK 2023/05

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – ITCARD | Wielokanałowy i bezpieczny kontakt z bankiem przez 24 godziny na dobę

Długofalowe relacje z klientami stanowią jedną z głównych przewag konkurencyjnych lokalnych banków. Cyfrowa gospodarka, bazująca w znacznej mierze na kanałach zdalnych, wyznacza nowe standardy owej relacyjności. Usługa Contact Center, oferowana przez ITCARD, pozwala połączyć najlepsze doświadczenia banków spółdzielczych w zakresie budowy i utrzymywania relacji z aktualnymi oczekiwaniami klientów. A to wszystko przy znaczącej redukcji kosztów.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1