Autor: Bank Zachodni WBK

Bankowość

BZ WBK ogłosił strategię rozwoju swojego biznesu w segmencie MŚP

Bank Zachodni WBK ogłosił strategię rozwoju swojego biznesu w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Celem jest zdobycie do końca 2018 roku 20-procentowego udziału w rynku, nawiązanie relacji ze 100 tys. nowych klientów i wypracowanie pozycji banku pierwszego wyboru dla MŚP. Strategia obejmuje dwa obszary: z jednej strony inwestycje w ofertę produktową i jakość usług, a z drugiej rozwój dużej, zaawansowanej platformy, na której przedsiębiorstwa otrzymają od banku unikalne na rynku, pozafinansowe wsparcie swojej działalności i rozwoju.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bankowość

Bank Pomysłów w Banku Zachodnim WBK

bzwbk.logo.04.400x100Od początku istnienia serwisu społecznościowego „Bank Pomysłów”, prawie 10 tys. użytkowników wygenerowało 5,3 tys. sugestii, jak udoskonalić produkty i usługi Banku Zachodniego WBK. W konsekwencji, od 2009 roku wdrożono w banku 758 ulepszeń. Kolejne są konsultowane lub aktualnie implementowane. Duża aktywność odwiedzających serwis skłoniła Bank Zachodni WBK do wprowadzenia w 2016 r. na platformie zmian, które ułatwiają dzielenie się pomysłami.

CZYTAJ WIĘCEJ
Bankowość

Bank Zachodni WBK skręca w branżę motoryzacyjną

bzwbk.logo.300xW dniach 23-25 czerwca br. w Zawierciu odbędzie się XI Konferencja Przemysłu Motoryzacyjnego AutoEvent 2015, największe spotkanie branży motoryzacyjnej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Partnerem Finansowym został Bank Zachodni WBK. Według ekspertów Banku, przemysł motoryzacyjny ma bardzo dobre perspektywy wzrostu produkcji na świecie, a polskie firmy będą miały w tym znaczący udział.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1