Autor: NCR

BANK 2024/09

Raport Specjalny | Bankowość Lokalna – NCR Polska | Cyfrowa transformacja technologii bankowej

Współczesne banki wszechstronnie wykorzystują nowoczesne technologie, zarówno w dziedzinie obsługi klienta, w zakresie bezpieczeństwa oraz w automatyzacji procesów. Ciągły rozwój systemów informatycznych pozwala oferować usługi na najwyższym poziomie. Urządzenia samoobsługowe stały się już częścią cyfrowej infrastruktury banku.

CZYTAJ WIĘCEJ
Finał konkursu „Zagraj o mentoring” 2022.
Technologie i innowacje

Znamy finalistę konkursu „Zagraj o mentoring” 2022

22 czerwca 2022 roku odbyła się kolejna edycja konkursu „Zagraj o mentoring”, organizowanego przez inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz InCredibles Sebastiana Kulczyka. Podczas finału aż osiem start-upów wprowadzających na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne zaprezentowało przed jury konkursowym swoje pomysły na biznes, poinformowali Organizatorzy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Z rynku finansowego

Rewolucja w bankowości samoobsługowej – nowa generacja urządzeń NCR

NCR wprowadził do oferty nową generację urządzeń samoobsługowych z rodziny SelfServ 80 Series. Nowe urządzenia zrewolucjonizują model komunikacji pomiędzy instytucjami finansowymi a ich klientami w taki sposób, aby w pełni spełniały ich oczekiwania i potrzeby. Samoobsługa z użyciem bankomatu, wpłatomatu czy recyclera ma wreszcie szansę stać się równie atrakcyjna jak inne kanały obsługi klienta. Wybrane modele z serii SelfServ 80 będą dostępne na polskim rynku już w drugiej połowie 2017 roku.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Fractals – rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo transakcji

Nieustająco rosnący rynek płatności elektronicznych sprawia, że konsumenci i usługodawcy są stale narażeni na straty. Z danych Komendy Głównej Policji za 2015 rok wynika, że w Polsce zgłoszonych zostało 5 023 przestępstw o charakterze bankowym, w tym 1 117 dotyczyło e-bankowości (dwukrotny wzrost), 119 dodatkowo zostało oznaczonych jako phishing i 189 dotyczących skimmingu. Banki poszukują rozwiązań, które uchronią klientów przed oszustami.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1