Autor: Ailleron SA

BANK 2024/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2024 – Ailleron | Potrzeby klientów czy moda na technologię? | Jak AI kształtuje nową bankowość

Czy era bankowości osobistej dobiega końca? Klientocentryczność, sztuczna inteligencja, predykcyjna analityka – to wszystko obietnice nowoczesnej bankowości. Ale czy banki faktycznie rozumieją, czego chcą klienci, czy jedynie podążają za technologicznymi trendami? W artykule sprawdzamy, jak platformy, takie jak LiveBank by Ailleron, pomagają bankom dostosować się do nowej rzeczywistości i budować relacje, które jeszcze dekadę temu byłyby nie do pomyślenia.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2023/04

Raport Specjalny | Nowe Technologie – LiveBank, AILLERON SA | Formę komunikacji należy dostosować do indywidualnych potrzeb klienta

W jaki sposób wdrażać omnichannel w bankach, by zapewnić faktyczne współdziałanie wszystkich form komunikacji z klientem, z płynnym przełączaniem pomiędzy poszczególnymi kanałami, a nie tylko mnogość niezintegrowanych kanałów dostępu? Mateusz Grys: Omnikanałowość jest obecna w bankowości od kilku lat, jednak jej wdrażanie z reguły nie przebiega do końca prawidłowo, głównie z uwagi na brak kontekstu klienta w poszczególnych kanałach. Istotą omnichannelu jest możliwość uzyskania podobnego wsparcia niezależnie od sposobu, w jaki […]

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1