Anna Janiczek p.o. prezesa PZU Zdrowie SA
Anna Janiczek jest od 2016 roku związana z Grupą PZU, w której z sukcesem inicjowała i wdrażała cross obszarowe działania poprawiające doświadczenia klientów.
Wcześniej związana z sektorem bankowym – przez prawie dziewięć lat pracowała w The Royal Bank of Scotland.
Zmiany w tej wyjątkowej sytuacji mają na celu w jak najlepszym stopniu przystosować spółkę do nowych wyzwań.
Zaangażowanie i wysokie kompetencje Anny Janiczek pomogą przejść przez trudny okres związany z pandemią, a następnie kontynuować rozwój spółki na rynku operatorów medycznych.
Nowatorskie programy
Anna Janiczek pełniła dotąd w PZU funkcję Dyrektor Zarządzającej obszarem Marketingu i Relacji z Klientem.
Wdrożyła pierwszy w branży ubezpieczeniowej kompleksowy program zarządzania doświadczeniami klienta, a także prokliencki program Akademia CX.
Jej zasługą jest wprowadzenie projektu Customer Journey, polegającego na tworzeniu map doświadczeń i potrzeb klientów.
Jako zarządzająca procesem reklamacji w PZU, zaproponowała kilkaset inicjatyw służących m.in. poprawie jakości opieki medycznej dla PZU Zdrowie.
Te doświadczenia będą procentować w ważnym dla PZU obszarze zdrowia.
Odwołano 3 członków Zarządu
Rada Nadzorcza PZU Zdrowie odwołała jednocześnie ze składu zarządu PZU Zdrowie dotychczasową prezes Julitę Czyżewską oraz Piotra Lizukowa i Sebastiana Tabakę.
PZU Zdrowie to jeden z największych operatorów medycznych w Polsce.
Ma sieć liczącą już około 130 własnych i 2200 partnerskich placówek w niemal 600 miastach w Polsce.
Współpracuje z kilkudziesięcioma szpitalami i ponad połową aptek w kraju