Alior Bank wkracza na platformę Booksy, koniec kolejek w oddziałach
– Wykorzystanie popularnej aplikacji, jaką jest Booksy, to najlepszy przykład usługi pozafinansowej, która znakomicie uzupełnia i wzbogaca sposób działania banku. Za strategią „Więcej niż bank” stoi właśnie przekonanie, że bankujący Polacy obok najwyższej jakości produktów i usług finansowych potrzebują także rozwiązań, które podnoszą wygodę kontaktu z bankiem. Wspólna umowa to także efekt specjalnego wyzwania RBL_START #COVID-19, którego celem było znalezienie we współpracy ze startupami odpowiedzi na skutki pandemii, takich jak na przykład unikanie dużych skupisk ludzkich – mówi Marcin Jaszczuk, wiceprezes zarządu Alior Banku.
W zależności od zainteresowania tym rozwiązaniem lista oddziałów i miast będzie poszerzana
Co ważne, klienci indywidualni Alior Banku, jak i mikroprzedsiębiorcy mogą umawiać się na wizytę w banku, aby załatwiać takie sprawy, jak założenie lub obsługa konta osobistego lub firmowego, wzięcie pożyczki lub kredytu, założenie lub zamknięcie lokaty, obsługa kredytu hipotecznego, inwestycje i inne. Na początku z platformy Booksy będą mogły skorzystać osoby, które będą chciały wybrać się do dowolnej placówki własnej w Warszawie, Krakowie lub we Wrocławiu. W zależności od zainteresowania tym rozwiązaniem lista oddziałów i miast będzie poszerzana. Usługa może pojawić się także w przyszłości w aplikacji na smartfony Alior Mobile.
– Booksy w Alior Banku to potwierdzenie, że wykorzystanie naszej aplikacji przez biznes to skuteczna odpowiedź na nowe potrzeby klientów praktycznie z każdej branży w nowej rzeczywistości. Bank w pełni wykorzystuje możliwości platformy oferując dostęp do niej zarówno klientom indywidualnym i przedsiębiorcom, bardzo szeroki wybór usług i możliwość szybkiej i wygodnej rezerwacji w kanałach social mediowych i bezpośrednio w Google – komentuje Stefan Batory, CEO Booksy. – Kiedyś marzyliśmy o likwidacji kolejek, dziś wymaga tego nasze bezpieczeństwo i zdrowie i cieszę, się, że Booksy w tym skutecznie pomaga.
Czym jest Booksy?
Booksy to najpopularniejsza na świecie tworzona w Polsce aplikacja do umawiania się. W tej chwili korzysta z niej ponad 7 milionów klientów w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, RPA, Brazylii i USA. Booksy to dynamicznie rozwijający się marketplace, gdzie klienci mogą korzystać ze stale rosnącej oferty usług nie tylko z segmentu beauty.
To kolejne wdrożenie w ostatnich tygodniach w Alior Banku, które pozwala klientom na łatwiejsze radzenie sobie ze zmianami spowodowanymi przez pandemię wirusa COVID-19.
Czytaj także: PSD2: Alior Bank udostępnia agregator kont >>>
– Mamy nadzieję, że podobnie jak w przypadku podpisu elektronicznego, wejście banku na platformę Booksy spowoduje, że wkrótce powstanie nowy standard budowania relacji z klientami, nie tylko w branży finansowej, nastawiony na ich maksymalną wygodę. To rozwiązanie znakomicie wpisuje się w wizję oddziału Alior Banku jako miejsca, które zapewnia klientom dyskrecję i wsparcie w kluczowych dla nich kwestiach – podsumowuje Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku.