A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB
Nowa kampania to efekt współpracy SGB – Spółdzielczej Grupy Bankowej – z jedną z największych w Polsce agencji reklamowych – GPD Agency.
Hasło nowej kampanii to „A Ty co zrobisz, jak wygrasz?”. W spocie reklamowym widzimy znaną z poprzednich spotów dziennikarkę, która tym razem pyta napotkanych klientów banku spółdzielczego SGB o to, co oni zrobiliby, gdyby wygrali jedną z głównych nagród w loterii, czyli 100 tys. złotych.
Każdy z zapytanych ma swoje marzenia, które chciałby spełnić. Łączy ich jedno: dobrze dbać o siebie nawzajem i dobrze mieć lokatę w banku spółdzielczym SGB.
Czytaj także: Jak technologie cyfrowe zmieniają banki spółdzielcze zrzeszone w SGB?
Lokata z możliwością wygrania gotówki
– Ta kampania pokazuje, że jesteśmy konsekwentni w naszych działaniach – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.
– Klienci to doceniają, a my widzimy, że banki spółdzielcze SGB są marką coraz bardziej rozpoznawalną na rynku. Już nie tylko jako polskie i lokalne banki, ale też banki, które dbają o swoich klientów i dają im więcej niż tylko obsługę bankową.
W każdym banku klient może założyć lokatę, ale tylko w banku spółdzielczym SGB może wygrać pieniądze i zrobić z nimi co tylko zechce, np. zadbać o siebie i swoich bliskich – dodaje.
Pula nagród jest rekordowa – 5 nagród I stopnia po 100 tys. zł każda oraz aż 366 nagród II stopnia, po 2 tys. zł każda. Kampania pojawi się przede wszystkim w Internecie (Meta, Google, YouTube), ale także w telewizji (TVP, TVN) i w VOD.
Czytaj także: Usługa Visa Mobile już dostępna w aplikacji SGB Mobile
Spoty reklamowe GDP Agency
Spoty reklamowe (30”, 15” i 6”) można oglądać od 2 października, a ich bohaterami są klienci z najważniejszych dla SGB segmentów.
Czytaj także: Zakończyło się rekordowe Wyzwanie Sportowe SGB!
Miłośnik technologii chciałby zamontować w swoim domu pompę ciepła.
Dwójka młodych ludzi zrealizowałaby swoje największe marzenia podróżnicze – oba, bo nie musieliby wybierać i iść na kompromisy.
A przedstawicielka klientów tradycyjnych zadbałaby o swój ogród tak, by jeszcze fajniej spędzać w nim czas ze swoimi wnukami.
Co jeszcze dzieje się w spotach? – można obejrzeć w mediach.