Revolut udostępnił płatności BLIK

Revolut udostępnił płatności BLIK
Fot. stock.adobe.com / vejaa
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Revolut udostępnił metodę płatności: BLIK. To kolejny krok, by stać się dla klientów w Polsce bankiem pierwszego wyboru – czytamy w informacji Revoluta.

Popularność usługi BLIK wśród klientów bankowych aplikacji mobilnych w Polsce systematycznie rośnie. Na koniec 2 kwartału 2024 r. aktywnie korzystało z niej blisko 17 mln użytkowników. Dostęp do płatności BLIK mają już klienci wszystkich banków w Polsce.

Klienci Revolut mogą płacić BLIKIEM w całym polskim e-commerce, coraz większej liczbie zagranicznych platform zakupowych, w terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także wypłacać gotówkę z ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju.

Choć zdecydowana większość klientów Revolut w Polsce powinna mieć dostęp do nowej funkcji dziś do końca dnia, stopniowy roll-out, zanim obejmie wszystkich klientów, może potrwać jeszcze 2–3 tygodnie.

Czytaj także: Revolut Bank ma już 4 miliony klientów w Polsce

Strategiczna decyzja Revoluta

„Cieszymy się, że BLIK dołączył do metod płatności w Polsce takich jak Apple Pay, Google Pay i jednorazowych kart wirtualnych Revolut, z których korzystają na co dzień nasi klienci. Chcemy aby nasza globalna oferta zawierała w sobie również cenione i powszechnie używane lokalne rozwiązania – takie jak BLIK. Transakcje przy pomocy 6-cyfrowego kodu BLIK stają się dostępne dla ponad 4 milionów klientów w Polsce” powiedział Michał Szczotka, manager ds. alternatywnych metod płatności w Revolut.

„To dla nas ważny moment – BLIK jest dostępny powszechnie, dla wszystkich użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Cieszymy się, że od dziś z najpopularniejszej w Polsce metody płatności, jaką jest BLIK, mogą korzystać klienci Revolut” – powiedział Dariusz Mazurkiewicz, prezes, Polski Standard Płatności (BLIK).

„Revolut i BLIK to firmy technologiczne. Dobrze się rozumiemy i doceniamy nasze partnerstwo w Polsce. Revolut buduje swoją pozycję jako bank pierwszego wyboru w krajach Europy i integracje z lokalnymi systemami płatności pełnią tu kluczową rolę. Niedawno udostępniliśmy Tikkie w Holandii, Bizum w Hiszpanii, a teraz BLIK w Polsce” – powiedział David Tirado, Vice President Profitability & Global Business, Partner w Revolut i dodał:

„Polska to nasz trzeci największy rynek w Europie, pod względem liczby klientów. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczać Polakom kolejne innowacyjne usługi, których nie znajdą w innych bankach, oraz wartościowe produkty bankowe, które sprawią, że staniemy się dla naszych klientów bankiem pierwszego wyboru”- dodał.

Czytaj także: Revolut wprowadza możliwość konsolidacji kredytów zaciągniętych w innych bankach

Źródło: Revolut