Klienci Banku Spółdzielczego Rzemiosła w Krakowie mogą już płacić BLIKIEM
Do grona banków udostępniających płatności mobilne BLIK dołączył właśnie Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie. Od teraz klienci krakowskiego BSR, mogą szybko i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych i w punktach usługowych oraz wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty. Klienci Banku mogą również realizować przelewy na telefon BLIK.
Z możliwości BLIKA można skorzystać przez aplikację mobilną Banku TuBSR, która jest dostępna na urządzeniach z systemem iOS oraz Android.
– Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie dołączył do grona banków oferujących swoim klientom BLIKA. Wdrożenie BLIKA było dla nas priorytetem i jednym z najważniejszych projektów ostatnich lat.
Aby skorzystać z funkcji BLIK wystarczy uruchomić naszą bankową aplikację TuBSR. W najbliższym tygodniach uruchomimy także funkcję „prośba o przelew” ‒ podkreśla Paweł Kulak, prezes Zarządu Banku Spółdzielczego Rzemiosła w Krakowie.
Czytaj także: Polacy coraz chętniej płacą BLIK-iem także na poczcie; wzrost transakcji aż o 60 proc. rdr
BLIK liderem płatności za zakupy w sieci
BLIK pozostaje bezkonkurencyjną metodą płatności w e-commerce. Od czwartego kwartału 2018 r. wyprzedza karty pod względem liczby transakcji realizowanych w tym kanale.
Polscy użytkownicy e-handlu płacą nim zdecydowanie częściej – zgodnie z danymi Narodowego Banku Polskiego na koniec marca 2022 r. liczba transakcji BLIKIEM była wyższa od liczby transakcji kartami aż o 218 proc.
W drugim kwartale 2022 r. użytkownicy BLIKA zrealizowali 292 mln transakcji o wartości 38,7 mld zł.
Czytaj także: Blue Media: BLIK deklasuje inne formy płatności w internecie
Coraz więcej banków spółdzielczych z BLIKIEM
– Płatności BLIKIEM z miesiąca na miesiąc cieszą się wśród Polaków rosnącym zainteresowaniem. Do tej pory zaufało nam już ponad 11 mln klientów i ta liczba z każdym kolejnym kwartałem sukcesywnie rośnie.
Tym bardziej cieszy nas fakt, że popularność BLIKA i jego potencjał został dostrzeżony przez Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie.
Jesteśmy przekonani, że oferowane przez nas rozwiązanie, które zapewnia wygodę, szybkość i bezpieczeństwo transakcji, zostanie dobrze przyjęte przez użytkowników krakowskiego banku – mówi Monika Król, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatności mobilnych BLIK.
Czytaj także: BLIK: blisko 300 mln transakcji w II kw. 2022 roku; wkrótce pilotaż płatności odroczonych