Paweł Barski, Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska, Osobowością Roku MICE Poland 2012
Paweł Barski, Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska, został laureatem konkursu Osobowość Roku MICE Poland 2012. Nazwiska laureatów tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez miesięcznik MICE Poland zostały ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbyła się 25 stycznia w ATM Studio w Warszawie.
Głównym celem konkursu jest wyłonienie osób wyróżniających się profesjonalizmem i skutecznością, które w ostatnim roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój polskiej branży eventowej. Wyboru, na podstawie pisemnych zgłoszeń przesłanych przez czytelników MICE Poland, dokonuje specjalnie powołana kapituła składająca się z ekspertów branżowych, w tym m.in. z Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kryteria brane pod uwagę przy wyłanianiu laureatów to m.in.: polityka CSR (dobre praktyki ekonomiczne, społeczne i ekologiczne), etyka w działaniu, innowacja (nowe pomysły, używanie nowych rozwiązań technicznych, nowości na rynku), mierzenie efektywności wyjazdów, fachowość przygotowania oferty oraz umiejętność dzielenia się wiedzą i najlepszymi praktykami.
„Moja przygoda z branżą eventową trwa już kilkanaście lat, dlatego też tytuł Osobowości Roku 2012 ma dla mnie szczególną wartość. Cieszę się, że moje działania zostały zauważone w branży MICE. Chciałbym podziękować wszystkim moim współpracownikom, których praca przyczyniła się również do otrzymania przeze mnie tego wyróżnienia” – mówi Paweł Barski, Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska.
Wśród nominowanych znaleźli się managerowie z takich firm jak: TuiR Warta, Generali, Deloitte Legal, PKN Orlen, AXA Polska, Volkswagen Polska, MetLife Amplico i Sony Electronics Poland.
Sylwetki Osobowości Roku zostaną opisane w specjalnym wydaniu MICE Poland Osobowość Roku.