Standard pokoi i małe porcje żywieniowe to najczęstsze problemy na zagranicznych wycieczkach
Jakie problemy najczęściej spotykają Polaków zagranicą? Kiedy mamy prawo do reklamacji zakupionej wycieczki?
Przede wszystkim są to problemy związane z hotelem i to, jak te hotele wyglądają. Musimy pamiętać, że jak rezerwujemy wycieczkę zagraniczną to biura podroży przedstawiają nam pewną ofertę.
My tę ofertę akceptujemy i podpisujemy umowę. W tej umowie jest zawarte do jakiego hotelu przyjeżdżamy, czy on ma cztery, czy pięć gwiazdek. Często klienci biur podroży skarżą się, że to, co zostało zawarte w umowie, to jak ten hotel został przedstawiony, niestety nie spełnia ich oczekiwań. Mówimy tutaj przede wszystkim o standardzie pokoi. Na przykład, zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze, a potem okazuje się, że tego widoku nie mamy. Wtedy możemy złożyć reklamację. Często, jeśli wykupujemy pakiet „all inclusive”, tzn. mamy wszystko w cenie, na miejscu okazuje się, że np. porcje żywieniowe w rzeczywistości nie są zawarte w ofercie tylko są bardzo skromne. I to też daje nam możliwość złożenia reklamacji – mówi Jakub Wronkowski, rzecznik prasowy serwisu Fru.pl.
Jakub Wronkowski
Rzecznik prasowy serwisu Fru.pl.