PKO Bank Polski uruchomił nową stronę korporacyjną

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pko.pb.01.250xOdświeżona szata graficzna i nowy interfejs użytkownika połączony z nowymi funkcjonalnościami to główne zalety nowej odsłony serwisu. PKO Bank Polski modyfikuje sposób prowadzenia komunikacji z klientami w Internecie - to kolejny element zmiany identyfikacji wizualnej Banku.

Nowo powstały serwis internetowy Banku to całkowita zmiana w porównaniu z jego poprzednią wersją. Został zmodernizowany pod względem wizualnym, ale również zarządzania informacją i technologii informatycznych wykorzystanych przy jego realizacji. Brak tradycyjnego menu, uproszczona struktura i przejrzysta nawigacja zapewniają użytkownikowi łatwy dostęp do interesujących go informacji.

Najlepszym przykładem wprowadzonych zmian są ułatwienia w wyszukiwaniu informacji produktowych. Na stronie można korzystać z porównywarek produktowych, które w oparciu o wprowadzone przez klienta kryteria porównują wszystkie parametry produktu. Inną z opcji jest filtrowanie produktów, gdzie za pomocą suwaka z najważniejszymi parametrami można szybko wybrać najbardziej optymalny rachunek, kartę kredytową, najlepsze ubezpieczenie czy fundusze inwestycyjne.

Nowy serwis oferuje również udogodnienia w wyszukiwaniu placówek i bankomatów. Internetowa mapa geograficznie lokalizuje klienta. Gdy przesuwa on mapę w innym kierunku, dodawane są w czasie rzeczywistym wybrane przez niego elementy (np. bankomaty). Dzięki zastosowanemu systemowi „Fast” wyszukiwarka działa szybko i efektywnie.

Zgodnie z obowiązującą na nowoczesnych stronach regułą, informacje pozaproduktowe serwisu zgrupowane zostały na dole każdej strony. Znajdują się tam m.in. linki do informacji regulacyjnych, materiałów prasowych, kursów walut czy wniosków produktowych.

Przygotowując się do prac nad serwisem zakładaliśmy, że będzie on odróżniał się od dostępnych na rynku rozwiązań, stąd zupełnie nowy układ strony, lepiej funkcjonalna nawigacja. Naszą stronę odwiedza w każdym miesiącu nawet ponad 3,5 mln unikalnych użytkowników. Jestem pewien, że nowy serwis odpowie na ich potrzeby i dostarczy samych pozytywnych doświadczeń – mówi Wojciech Bolanowski, dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej.

Strona internetowa została zaprojektowana również z myślą o użytkownikach tabletów i telefonów z dotykowym ekranem. Jej budowa umożliwia dogodne korzystanie zarówno poprzez nawigację myszką, jak i ekran dotykowy. Jak dużą rolę odgrywają we współczesnym świecie te nośniki, pokazują dane Banku. W lipcu zanotowano 1 mln logowań do serwisu mobilnego iPKO, co zdecydowanie wyróżnia Bank na tle rynku. Rośnie też liczba użytkowników korzystających z nowych narzędzi autoryzacji. Codziennie około 10 tys. osób zamienia tradycyjne karty z kodami do potwierdzeń transakcji na jednorazowe kody SMS.

Źródło:  PKO Bank Polski