Banki certyfikat dla GBS Banku
Z wielką satysfakcją informujemy, że GBS Bank zdobył Godło w konkursie - "Najwyższa Jakość Quality International 2012" w kategorii QI ORDER - zarządzanie najwyższej jakości.
Przypominamy, że w roku 2007 Zarząd GBS Banku podjął decyzję o wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością. W tym samym roku jakość świadczonych usług oraz zgodność przyjętego systemu z międzynarodowymi standardami potwierdzona została przez jednostkę certyfikującą ISOQAR CEE Sp. z o.o.
Bank uzyskał certyfikat jakości wg normy ISO 9001-2000.
W roku 2010 pomyślnie przeszedł proces recertyfikacji, otrzymując nowy certyfikat jakości w oparciu o normę ISO 9001-2008. Zakres systemu to świadczenie usług bankowych dla klientów indywidualnych, podmiotów gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego w obszarze bankowości tradycyjnej i elektronicznej. Systemem objęte są wszystkie jednostki organizacyjne banku, tj. centrala oraz 14 oddziałów.
O zdobyciu przez bank godła, zadecydował system zarządzania, monitoring funkcjonowania systemu i analizy, wykorzystanie narzędzi doskonalenia systemu, procedury badawczo-kontrolne organizacji, misja, wizja, wartości, zarządzanie zasobami, a także komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna.
Najwyższa Jakość QI jest przedsięwzięciem, skierowanym do podmiotów, posiadających czytelną politykę jakości w odniesieniu do produktu, usługi lub systemu zarządzania oraz mogących poszczycić się osiągnięciami na najwyższym, światowym poziomie.
Redakcja Forum Biznesu, która jest organizatorem konkursu, stawia przed sobą zadanie ukazania potencjału polskiego rynku i stymulowanie tworzenia nowych wzorów jego jakościowego rozwoju.
Patronat nad Programem Najwyższa Jakość Quality International sprawują:
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Klub Polskie Forum ISO 9000, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczośc