PKO Bank Polski rozstrzygnął przetarg na dom mediowy

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pko.bp.02.250Usługi planowania i zakupu mediów ATL świadczyć będzie dom mediowy Universal McCann.

Umowa została podpisana na 2 lata. W jej ramach Universal McCann zacznie obsługiwać Bank od stycznia 2012 roku. Jest to zarazem kontynuacja współpracy z tym domem mediowym – świadczył on usługi w zakresie obsługi medialnej kampanii reklamowych przez cały 2011 rok.

O wyborze Universal McCann zdecydowała jego najbardziej innowacyjna strategia medialna, dostosowana do aktualnych trendów panujących na rynku, przy równoczesnej optymalizacji kosztów mediowych. Oznacza to, że kampania z udziałem Szymona Majewskiego, która zdecydowanie poprawiła wizerunek Banku na polskim rynku, będzie kontynuowana we współpracy z dotychczasowym domem mediowym Uniwersal McCann oraz z agencją kreatywną DDB.

Universal McCann to uznany międzynarodowy dom mediowy o długim doświadczeniu. Wprowadza najnowocześniejsze badania m.in. eyetracking, neuromarketing i najnowsze badanie Relevant Awareness Measurement. Stosuje także najnowszą wiedzę z zakresu psychologii decyzji konsumenckich.

Źródło: PKO Bank Polski