Nowa technologia dla banków
Nowa technologia pozwala bankom precyzyjnie docierać w internecie do klientów z istotnymi komunikatami, co pomaga promować nowe produkty bankowe i sprzedaż krzyżową (cross - sale).
InteliWISE uruchamia nowoczesne narzędzia marketingowe, które pomagają – efektywnej komunikować się z klientami banków i prezentować im nowe produkty. Dzięki funkcjonalności w tzw. chmurze (ang. Cloud) obniża to znacznie koszt dotarcia do klientów, a także ich obsługi.
InteliWISE, lider rozwoju oprogramowania sztucznej inteligencji i dostawca rozwiązania typu Wirtualny Doradca dla obsługi klienta, uruchamia zestaw innowacyjnych narzędzi. Mają one na celu zwiększenie zaangażowania klientów w trakcie odwiedzin strony internetowej Banku oraz pomagają szybko i sprawnie rozwiązywać problemy, z którymi najczęściej się oni stykają.
Dzięki innowacyjnej technologii Banki mogą teraz z łatwością dodać do swoich platform zakładki [z ang. widget’y] inteligentnego systemu interakcji z klientami. Pozwala to dotrzeć do klientów odwiedzających strony www z istotnymi wiadomościami po to, by prezentować im ograniczone czasowo promocje np. lokat i zwiększać zainteresowanie klientów np. nowymi ofertami takimi jak Forex. Narzędzia te mogą również pomóc bankowości elektronicznej w akwizycji nowych kont oraz rozwiązać najczęściej napotykane przez klientów problemy.
„Dzięki obecności w Dolinie Krzemowej i kontaktom tam nawiązanym obserwujemy, w jakim kierunku zmierza i czego obecnie najbardziej potrzebuje branża Bankowa – powiedział Marcin Strzałkowski, Prezes Zarządu InteliWISE S.A. Dlatego też rozbudowaliśmy nasze oprogramowanie o nową użyteczność, niezbędną w tych rozwiązaniach. Teraz Banki mają do dyspozycji wyzwalacze (z ang. Triggers) – narzędzia umożliwiające precyzyjne komunikowanie nowych ofert czy usług bankowych, jak również rozwiązujących najczęstsze problemy. Dodając odpowiednie narzędzia do strony internetowej Banku, podnosi się ich poziom interakcji, co czyni je dodatkowo precyzyjnymi narzędziami marketingu, angażującymi klientów w „odpowiednim momencie” odwiedzin na stronie internetowej Banku.” Oprogramowanie czujnie monitoruje poruszanie sie klientów po stronie i w momencie, gdy klient napotka jakiś problem lub będzie chciał np. opuścić stronę Banku, uaktywniany jest wyzwalacz, (Trigger), który wkracza do akcji, przekazując alerty, wiadomości czy komunikaty. Pokazują się one w formie wysuwającej bocznej zakładki z zachętami i pomocami mającymi kluczowy wpływ np. na prezentację oferty kredytowej, czy ograniczone czasowo promocje lokat.
Po akcji – pokazaniu wiadomości lub zachęty i interakcji użytkownika, zakładka chowa się, a odpowiedni Dział dzięki raportom natychmiast otrzymuje informacje o skuteczności narzędzi i tzw. konwersjach.
„Do dziś, Wirtualni Doradcy zwykle umieszczani byli głęboko na stronach www – w podstronach Pomocy albo najczęściej zadawanych pytaniach tzw. FAQ-ach – kontynuuje Strzałkowski. Doradcy pasywnie czekali, aż użytkownicy zadadzą pytanie. Teraz, oprogramowanie InteliWISE może być używane w tej roli, ale wyzwalacze dają znacznie większą interaktywność – aktywnie nawiązując dialog z klientami, przewidując ich pytania lub problemy, a dzięki umieszczeniu w chmurze koszt jego wdrożenia jest niewielki. Klienci mogą zadawać pytania w mowie potocznej, otrzymując odpowiedzi natychmiast, dzięki oprogramowaniu opartym o sztuczną inteligencje. Nasze oprogramowanie, analizując poczynania klientów na stronie, przewiduje mogące pojawić się zdarzenie odpowiednio przygotowuje narzędzia, którymi zachęci użytkownika do interakcji. Dzięki zastosowaniu tych narzędzi znacznie zmniejsza się koszt obsługi klienta, a dodatkowo otrzymujemy bardzo wydajne narzędzie marketingowe. „
Źródło: InteliWISE