Banki będą udzielać kredytu na Facebooku?
SOCIAL MEDIA BANK CONNECTION to nowa dedykowana usługa social media od CONNECTION Agencja Kreatywna, skierowana do sektora bankowego w Polsce. Jest to pierwsza tego typu usługa na rynku, dopasowana do potrzeb marketingowych banku. Jej zadaniem jest nie tylko informowanie, użytkownika profilu ale też efektywne wsparcie sprzedaży produktów bankowych.
Polska jest jednym z czołowych krajów na świecie, jeśli chodzi o ilośd profili tylko na Facebooku. Lecz patrząc na ilośd profili fan page polskich banków, jesteśmy bardzo w tyle. Czyżby banki nie wierzyły w moc social media? Widad, że chyba tak, tylko 10 banków ma dośd prężnie działające fan page. Ważną informacją dla sektora finansowego powinna byd informacją, iż badania potwierdzą fakt, że wyższe miesięczne dochody wpływają na zakładanie profili na portalach społecznościowych.
Co powinno byd pewną wskazówką dla banków na nowy sposób dotarcia z ofertą i pozyskaniem Klienta. Zwłaszcza, że użytkownicy social media w wieku pomiędzy 25 a 36 lat (stanowiący dla banku najlepszy obszar marketingowy) interesują się informacjami o finansach, ale jednocześnie nie interesuje ich osobisty kontakt z doradcą bankowym lub rozmowa telefoniczna na temat oferty banku jak i inne metody marketingu inwazyjnego. Dlatego Social media to najskuteczniejszy obecnie narzędzie marketingowe angażujące Klienta bezpośrednio. Wykorzystanie social media do oferowania produktu, z punktu widzenia psychologii, nie przekracza też granicy ochronnej jaką większa cześd społeczeostwa deklaruje utrzymywad. Przeciw nachalnej i inwazyjnej reklamie. Natomiast kontakt z użytkownikiem za pomocą social media następuje za przyzwoleniem „polubieniem” marki. To daje olbrzymią przewagę produktowi/marce w budowania relacji z Klientem w sposób naturalny, nie wymuszony, co przekłada się na sprzedaż produktów – komentuje Krystian Szczodrowski, właściciel agencji i twórca oferty. Dodaje, nie powinien dziwid fakt, iż banki będą udzielad kredytów za pomocą fan page na Facebooku, my tylko ten proces przyspieszamy i zwracamy uwagę na nowy potencjał reklamowy jaki dostrzegamy w social media.
Przewagą usługi zaproponowanej przez CONNECTION Agencja Kreatywna jest zastosowanie innowacyjnych metod i aplikacji, które wykorzystują techniki marketingu: szeptanego, wirusowego, narracyjnego i aplikacji prosprzedażowych, co ma na celu wsparcie jak i sprzedaży kredytów gotówkowych, hipotecznych i oszczędnościowych. Profil bankowy według oferty CONECTION ma prowadzid dialog z Klientem, edukowad, bawid ale też spełniad cel sprzedażowy, poprzez budowę relacji bezpośredniej marki z Klientem banku.
Oferta na stronie www.connection.com.pl
Specjalna prezentacja do pobrania: http://www.connection.com.pl/pl/menu/oferty/-
Źródło: CONNECTION Agencja Kreatywna