66 oddziałów Banku BNP Paribas w powiatach ze strefami żółtymi i czerwonymi
– W Banku BNP Paribas od początku wybuchu epidemii było jasne, że po pierwsze należy zadbać o bezpieczeństwo pracowników i klientów, zapewnić ciągłość operacji oraz włączyć się aktywnie w walkę z epidemią.
To wszystko udało się wprowadzić w ekspresowym tempie – poinformowała nas Karolina Kozakiewicz z biura prasowego BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jak zapewnia wprowadzone w marcu tego roku w oddziałach ograniczenia nadal obowiązują i nie zostały złagodzone wraz z kolejnymi zwolnieniami z obostrzeń.
Po ponownym wprowadzeniu dodatkowych restrykcji na wybranych terenach w Polsce, Bank ponownie wzmocnił komunikację do pracowników oddziałów przypominając o zachowaniu wszelkich środków ochrony osobistej podczas obsługi klientów, którzy mają do dyspozycji:
‒ stanowiska obsługi klienta wyposażone w szyby plexi (plexi nie zwalnia doradcę z obowiązku noszenia maseczki podczas obsługi klienta)‒ maseczki ‒ obowiązkowe dla pracowników sieci w obsłudze klientów w placówkach
‒ rękawiczki
‒ płyny antybakteryjne do rąk ‒ jak najczęstsza dezynfekcja rąk przez doradców
‒ płyny dezynfekujące do powierzchni
Dodatkowo, jak informuje Karolina Kozakiewicz, Bank BNP Paribas przypomniał pracownikom o obowiązującym modelu i zasadach obsługi klientów w placówkach:
‒ W oddziale może odbywać się tylko bieżąca obsługa klientów ‒ jeden doradca obsługuje jednego klienta przy stanowisku
‒ Klient obsługiwany na stanowisku kasowym zachowuje bezpieczną odległość ok. 1,5m
‒ W każdym oddziale wyznaczony jest pracownik pełniący funkcję zarządzającego kolejką.