50 Największych Banków w Polsce – 2014: Assistance gotowe wspierać banki

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2014.06.foto.087.250xZ Piotrem Ruszowskim, dyrektorem sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance, rozmawia Rafał Modzelewski.

Z badania Mondial Assistance „Rynek usług assistance widziany oczami klientów” wynika, że usługi pomocowe na stałe wpisały się w polski krajobraz. Jak ocenia pan sytuację z perspektywy firmy świadczącej takie usługi?

– Kolejna edycja realizowanego przez nas co roku badania dowiodła, że Polacy świadomie i chętnie korzystają z usług pomocowych. W2013r. liczba interwencji assistance kolejny raz przekroczyła milion i wyniosła ponad 1,12 min. Polacy najczęściej korzystali z pomocy dla auta, w podróżach zagranicznych, z assistance domowego i medycznego.

Do tej beczki miodu niestety musimy dodać łyżkę dziegciu, bowiem spadła liczba osób, która sięgnęła po assistance w ramach posiadanych produktów bankowych, takich jak ROR czy karta kredytowa. W porównaniu do ubiegłego roku znacznie wzrósł odsetek osób, które skorzystały z usług assistance w ramach posiadanych produktów ubezpieczeniowych (z 75 do 97 proc.). Widoczne są tu efekty bardzo intensywnej komunikacji usług pomocowych dodawanych do ubezpieczeń. Posiadacze produktów bankowych częściej wskazywali, że nie wiedzą, czy w ramach bankowego produktu mają usługi assistance. Wydaje się, że banki, ze względu na czyhającą za rogiem Rekomendację U, zdecydowały się nie przypominać klientom o posiadanych pakietach pomocowych – wszystko po to, aby nie obiecywać czegoś, co za chwilę będą musiały zabrać.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI