Znane marki dziecięce w projektach Outlet Center
CBRE informuje, że do projektów Outlet Center w Lublinie i Białymstoku dołączyła kolejna firma - umowy najmu podpisał łódzki Hurtimex S.A., poszerzając w ten sposób ofertę centrów o około 100-metrowe sklepy z odzieżą dziecięcą.
Hurtimex S.A. jest producentem odzieży niemowlęcej i dziecięcej pod marką TUP TUP, obecnym na rynkach Polski, Niemiec, Słowacji, Czech, Ukrainy, Rosji, Litwy, Łotwy, Irlandii i Bułgarii. Kolekcje firmy cechuje przede wszystkim funkcjonalność i jakość, ale również kreatywne podejście do tematu mody dla dzieci.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców firma Hurtimex oferuje klientom możliwość zrobienia w sklepach TUP TUP kompleksowych zakupów i dużą różnorodność asortymentów w konkurencyjnych cenach. W towarzystwie wiodącej marki TUP TUP znalazły się w nich także produkty uznanych zachodnich marek: niemiecka marka KANZ, a także Pampolina, Döll, Sons + Daughters i Steiff. Dzięki temu oprócz ubrań dla dzieci można nabyć szereg akcesoriów i dodatków uzupełniających kolekcje odzieżowe.
Outlet Center w Lublinie i Białymstoku będą pierwszymi w tych miastach obiektami handlowymi tego typu, oferując markowe produkty pochodzące z poprzednich kolekcji, nadwyżek produkcyjnych czy serii próbnych w cenach znacznie obniżonych w stosunku do pierwotnej ceny detalicznej.
Inwestorem projektu jest Outlet Center Retail Management S.A. Sp.k., wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment S.A., będąc jednocześnie podmiotem zależnym od FORUM XXVIII FIZ. Do jej kompetencji należy rozwój obiektów handlowych typu Outlet Center. Obecnie firma realizuje takie inwestycje w Lublinie i Białymstoku, a w planach ma dalszy rozwój sieci Outlet Center w innych rejonach kraju.
CBRE jest we współpracy z inwestorem wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem Outlet Center zarówno w Lublinie, jak i w Białymstoku.
Źródło: CBRE