Zmiany w zespole marketingu Liberty Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.400x192Agnieszka Durst-Wilczyńska i Justyna Kowalczyk dołączyły o zespołu marketingu Liberty Direct. Agnieszka Durst-Wilczyńska została koordynatorem ds. komunikacji z klientem, Justyna Kowalczyk - kierownikiem ds. sprzedaży internetowej.

Agnieszka Durst-Wilczyńska początkowo odpowiadała za opracowanie założeń i koordynację działań marketingowych dla linii produktów majątkowych skierowanych do klientów indywidualnych i korporacyjnych w Avivie. Zajmowała się opracowywaniem i implementacją strategii zarządzania treścią dla marki Aviva w kanałach cyfrowych. Przez 12 lat pracowała w departamencie Marketingu DB Schenker Sp. z o.o. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z psychologii reklamy. W Liberty Direct będzie współtworzyć i realizować strategię marketingową i komunikacyjną ubezpieczyciela.

Justyna Kowalczyk z marketingiem interaktywnym związana jest od 2006 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych Przeagencja oraz GonnaBe na stanowisku Project Managera. W 2009 roku rozpoczęła pracę  w dziale Marketingu firmy Aviva, gdzie współtworzyła i optymalizowała kampanie online dla ubezpieczeń majątkowych w kanale Direct. Następnie, od sierpnia minionego roku zarządzała zespołem odpowiedzialnym za aktywności online  całej marki Aviva. Ukończyła kierunek Zarządzanie, specjalizacje Marketing i Zarządzanie Strategiczne w Szkole Głównej Handlowej. Będzie kierować zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii online oraz sprzedaż internetową.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl