Wydarzenia: Pierwsza w historii wspólna kampania produktowa banków spółdzielczych SGB okazała się sukcesem
Nie było i nie ma w Polsce (a być może i w Europie) drugiej takiej aplikacji mobilnej interfejsującej online około 200 różnych systemów bankowych. Potencjał wykorzystania aplikacji to około 1 800 000 klientów grupy SGB zamieszkujących głównie średnie i małe miejscowości, co dodatkowo ma istotne znaczenie w kwestii dostępności nowoczesnych technologii bankowych na terenach mniej zurbanizowanych.
Główny przekaz kampanii stanowiła wspólna oferta produktowa obejmująca prowadzenie rachunku, kartę zbliżeniową Mastercard oraz dostęp do aplikacji mobilnej w ramach „Konta za Złotówkę”. W spocie do banku przychodzi mała dziewczynka, która przepytuje doradcę bankowego z oferty. Dowiaduje się, że prowadzenie konta kosztuje 1 zł, a karta i aplikacja mobilna są darmowe. „To uczciwe, możesz zakładać” – mówi na końcu do swojego taty, który, jak się okazuje, siedzi tuż obok córki.
W kampanii wprowadzono również rebranding, w którym logotyp Spółdzielczej Grupy Bankowej zastąpiono bankami spółdzielczymi SGB.
– Banki spółdzielcze SGB to blisko 200 autonomicznych instytucji finansowych, a nie sieć oddziałów. Oferty poszczególnych banków mogą się od siebie różnić, dlatego wypracowaliśmy pierwszy wspólny produkt dla nowych klientów, który oparty jest na prostych i przejrzystych zasadach. – mówił, podsumowując kampanię i jej efekty, Paweł Pyzik, wiceprezes zarządu, p.o. prezesa zarządu SGB-Banku S.A.
Za projekt wdrożeniowy ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI