Wydarzenia: Kampania reklamowa banków spółdzielczych
18 września rozpoczęła się kampania reklamowa banków spółdzielczych z Grupy BPS, w której pokazanie zostaną wartości bankowości spółdzielczej pod wspólnym logiem grupy. Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo i działanie najbliżej ludzi.
Tegoroczna kampania podzielona jest na dwie odsłony:
- Kampanię wizerunkową „Najbliżej ludzi” prowadzoną w telewizji i w internecie. Kampania ta opiera się na emisji animowanego spotu prezentującego wyróżniki i wartości bankowości spółdzielczej. Spot emitowany jest w ogólnopolskich i w tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampanię wspierają działania w internecie – głównie na profilu Najbliżej Ludzi na Facebooku.
- Kampanię kontynuującą promocję „...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI