Wydarzenia: Branża ubezpieczeniowa jest skoncentrowana na cyfryzacji

Wydarzenia: Branża ubezpieczeniowa jest skoncentrowana na cyfryzacji
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Ponad 300 przedstawicieli branży ubezpieczeniowej z 14 krajów omawiało wyzwania związane z cyfryzacją na konferencji "Innovation in Insurance", zorganizowanej przez Sollers Consulting. Patronat nad imprezą objął "Miesięcznik Finansowy BANK".

 czasie konferencji Innovation in Insurance w warszawskim Centrum Nauki Kopernik, przedstawiciele firm ubezpieczeniowych z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Polski, Skandynawii i innych krajów dyskutowali o możliwych scenariuszach rozwoju sektora ubezpieczeniowego.

– Ubezpieczyciele z całego świata przechodzą okres głębokiej transformacji, wymuszanej przez nowe technologie. Brak stabilności politycznej, trudne warunki na rynku oraz nowe rozwiązania w zakresie szkód, wszystko to stanowi wyzwanie dla firm – wyliczał Michał ­Trochimczuk, partner zarządzający w Sollers Consulting.

Według niego zdecydowana większość liderów branży jest przekonana, iż w przyszłości coraz ważniejsza stanie się współpraca partnerska w ramach strategii dystrybucji. Ubezpieczyciele powinni wpisywać się w cyfrowe ekosystemy i muszą oferować produkty poprzez międzybranżowe łańcuchy wartości, umożliwiające im różne formy kontaktu z takimi partnerami jak banki, rynek nieruchomości, operatorzy, linie lotnicze, producenci samochodów czy detaliści.

Firmy ubezpieczeniowe mają do wyboru dwa modele rozwijania działalności biznesowej: transformację cyfrową ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI