Wirtualna obsługa klientów w Emirates National Bank of Dubai

Wirtualna obsługa klientów w Emirates National Bank of Dubai
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Emirates National Bank of Dubai - wiodący bank w Zjednoczonych Emiratach Arabskich - dołączył do grona klientów krakowskiej spółki Ailleron. Wirtualny oddział stał się częścią nowoczesnego systemu bankowości internetowej, dzięki któremu klienci mogą być obsługiwani "twarzą w twarz" bez konieczności wizyty w oddziale banku. LiveBank jest także dostępny w aplikacji mobilnej banku.

Jedną z kluczowych innowacji jest usługa FaceBanking oparta na technologii LiveBank, która umożliwia klientom natychmiastowe nawiązywanie kontaktu z doradcą banku. Bezpieczne połączenia wideo, audio lub czat to przede wszystkim kanały służące udzielaniu specjalistycznych porad i pilotowaniu klienta przy zawieraniu skomplikowanych transakcji. Dzięki FaceBanking klient może wypełnić wniosek o udzielnie pożyczki, współdzieląc dokument z doradcą bankowym, a uwierzytelnienie klienta i autoryzacja transakcji następuje za pomocą sms-a. System daje także możliwość przerwania procesu wypełniania dokumentów i powrotu do zapisanych ustawień w późniejszym okresie, jak również pozwala na przesyłanie plików. Wprowadzona technologia umożliwia kompleksową obsługę jak w tradycyjnej placówce.

Dzięki uznanej technologii krakowskiej spółki nowa platforma bankowości internetowej pozwoli być bliżej klienta, zapewniając mu nowoczesny kanał obsługi. Jest także odpowiedzią na potrzebę coraz większej cyfryzacji w sektorze bankowym. Oto jak teraz działa nowa platforma Emirates National Bank of Dubai.

Wdrożony przez Ailleron system realizuje cele biznesowe Emirates National Bank of Dubai takie jak utrzymanie pozycji jednego z najbardziej cenionych dostawców usług finansowych na terenie Bliskiego Wschodu. Bank jest liderem na rynku wiodących linii biznesowych, posiadającym ponad 220 oddziałów[1]. W 2016 roku zdobył ponad 8 prestiżowych nagród m.in. Banku Roku w konkursie Gulf Business Industry Awards oraz Best Mobile Banking Experience w konkursie Smart Cards & Payments Awards[2].

Sukces produktu LiveBank na Bliskim Wschodzie to wynik przemyślanej strategii, opartej na analizie trendów rynkowych, a także oczekiwań Banków oraz ich klientów dotyczących cyfrowej obsługi.  Wdrożyliśmy już LiveBank w wielu krajach, a uruchomienie wirtualnego oddziału w największym banku w Zjednoczonych Emiratach Arabskich to nasze kolejne osiągnięcie – mówi Adam Bugaj, LiveBank Head of Product & Business Development.  Świadczy to też o stale rosnącym zapotrzebowaniu na technologie, które wnoszą „czynnik ludzki” – tzw. human touch, w obsługę cyfrową. Wychodzimy z naszymi rozwiązaniami naprzeciw potrzebom zarówno banków dążących do optymalizacji kosztów, jak i klientów, którzy oczekują profesjonalnej, wygodnej i nowoczesnej obsługi.

[1] http://www.emiratesnbd.com/en/about-emirates-nbd/about-us/

[2] https://www.emiratesnbd.com/en/about-emirates-nbd/awards/

Ailleron