Autor: Ailleron

BANK 2024/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2024 – Ailleron | Potrzeby klientów czy moda na technologię? | Jak AI kształtuje nową bankowość

Czy era bankowości osobistej dobiega końca? Klientocentryczność, sztuczna inteligencja, predykcyjna analityka – to wszystko obietnice nowoczesnej bankowości. Ale czy banki faktycznie rozumieją, czego chcą klienci, czy jedynie podążają za technologicznymi trendami? W artykule sprawdzamy, jak platformy, takie jak LiveBank by Ailleron, pomagają bankom dostosować się do nowej rzeczywistości i budować relacje, które jeszcze dekadę temu byłyby nie do pomyślenia.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2024/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2024 – Ab Initio | Wnioski z Doliny Krzemowej | Jak generatywna AI rewolucjonizuje bankowość

Świat finansów przechodzi rewolucję napędzaną przez sztuczną inteligencję, a w szczególności przez generatywną sztuczną inteligencję (GenAI). Stephen Brobst, CTO Ab Initio Software i Michał Walerowski, Dyrektor ds. Data i AI w Ailleron SA, przyglądają się kluczowym zagadnieniom związanym z wdrażaniem jej w bankowości. Partnerzy omawiają perspektywy dostawcy technologii i jej integratora w kontekście realizowanych projektów, pułapek nadmiernych oczekiwań oraz realnych korzyści płynących nie tylko z GenAI. Choć technologia ta zyskuje na popularności, wciąż istnieje wiele pytań i wyzwań dotyczących jej praktycznych zastosowań.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2023/04

Raport Specjalny | Nowe Technologie – LiveBank, AILLERON SA | Formę komunikacji należy dostosować do indywidualnych potrzeb klienta

W jaki sposób wdrażać omnichannel w bankach, by zapewnić faktyczne współdziałanie wszystkich form komunikacji z klientem, z płynnym przełączaniem pomiędzy poszczególnymi kanałami, a nie tylko mnogość niezintegrowanych kanałów dostępu? Mateusz Grys: Omnikanałowość jest obecna w bankowości od kilku lat, jednak jej wdrażanie z reguły nie przebiega do końca prawidłowo, głównie z uwagi na brak kontekstu klienta w poszczególnych kanałach. Istotą omnichannelu jest możliwość uzyskania podobnego wsparcia niezależnie od sposobu, w jaki […]

CZYTAJ WIĘCEJ
0009
Z rynku finansowego

Wirtualna obsługa klientów w Emirates National Bank of Dubai

Emirates National Bank of Dubai – wiodący bank w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – dołączył do grona klientów krakowskiej spółki Ailleron. Wirtualny oddział stał się częścią nowoczesnego systemu bankowości internetowej, dzięki któremu klienci mogą być obsługiwani „twarzą w twarz” bez konieczności wizyty w oddziale banku. LiveBank jest także dostępny w aplikacji mobilnej banku.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1