Wideobot zachęca do aktywacji programu Mikroflota na 200 stacjach paliw PKN Orlen
Interaktywny wideobot jest aplikacją, która w automatyczny sposób dopasowuje treści wideo do potrzeb klientów stacji paliw, usprawniając proces aplikacyjny do programu Mikroflota.
Dzięki interakcji z botem klient zyskuje m.in. informacje o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programie oraz wsparcie w prawidłowym wypełnieniu formularza kontaktowego, zaznaczono.
W rolę interaktywnych wideoasystentów wcielają się znani sportowcy: lekkoatletka Justyna Święty-Ersetic oraz kierowca rajdowy Mikołaj „Miko” Marczyk.
Czytaj także: Program grantowy Neon: 200 mln zł od PKN Orlen i NCBR na projekty badawczo-rozwojowe
Orlen Skylight Accelerator dla start-upów
Program Orlen Skylight Accelerator działa już prawie rok. W tym czasie zrealizowano cztery rundy naboru, w ramach których wpłynęło około 260 aplikacji od start-upów z Polski i zagranicy.
PKN Orlen zdecydował się na uruchomienie 14 wdrożeń pilotażowych
Spółki miały możliwość odpowiedzenia na prawie 70 wyzwań technologicznych w takich obszarach jak sprzedaż detaliczna, logistyka, sprzedaż petrochemiczna czy energetyka.
W wyniku oceny nadesłanych zgłoszeń PKN Orlen zdecydował się na uruchomienie 14 wdrożeń pilotażowych, wynika z materiału.
Czytaj także: Jak połączyć automatyzację z osobistymi relacjami z klientem?
Mikroflota dla mikrofirm
Program Mikroflota skierowany jest głównie do mikroprzedsiębiorstw. Umożliwia bezgotówkowe płatności za paliwo oraz produkty i usługi.
Rozwiązanie oferuje także płatności mobilne w aplikacji mFLOTA oraz zbiorcze fakturowanie. Limit zakupowy wynosi 9 tys. zł.
Grupa PKN Orlen zarządza sześcioma rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie, prowadzi też działalność wydobywczą w Polsce i w Kanadzie. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 131,5 mld zł w 2021 r. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.