Wakacje z bankowością mobilną
Bankowe aplikacje mobilne są często wyposażone w funkcję lokalizacji, która pozwala znaleźć najbliższy bankomat lub oddział banku. Już 31 proc. użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej deklaruje, że szuka w ten sposób bankomatów, tyle samo osób szuka placówek bankowych. Co ciekawe, za pośrednictwem smartfona kupujemy też ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne. Zakup ubezpieczenia tą drogą deklaruje 11 proc. użytkowników smartfonów.
– W wakacje kwestie finansowe chcemy załatwiać szczególnie szybko, wygodnie i bez zbędnych formalności. Dlatego tak ważny jest dla naszych klientów wygodny, mobilny dostęp do konta i dodatkowe usługi, z których również mogą skorzystać mobilnie takie jak np. możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego w aplikacji mobilnej, nawet na lotnisku, tuż przed wylotem. Posiadacze naszego Konta 360° cenią sobie bezprowizyjne wypłaty z bankomatów za granicą, a właściciele konta w euro posiadanie karty Voyager, rozliczanej w euro. Mogą ją zamówić w serwisie internetowym, korzystać z niej w ramach obecnej promocji bez opłaty przez cały rok i płacić w euro bez kosztów przewalutowania. – mówi Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.
Źródło: Bank Millennium