W Santander Bank Polska zmienisz urządzenie mobilne w terminal płatniczy
Aplikacja, która zmienia smartfon w terminal płatniczy, została przygotowana przez polski fintech SoftPos oraz firmę Elavon. W Santander Bank Polska jest dostępna już od października.
– Wspieramy przedsiębiorców w biznesie, dostarczając niezbędnych, innowacyjnych rozwiązań, które ułatwią im codzienne prowadzenie firmy. Terminal aplikacyjny sprawia, że przyjmowanie płatności staje się dużo wygodniejsze. Również koszty takiego rozwiązania są niższe, ponieważ przedsiębiorca nie musi dodatkowo płacić za dzierżawę terminala czy PIN-pada – mówi Tomasz Jąder, dyrektor segmentu SME w Santander Bank Polska.
Jak zamienić urządzenie mobilne w terminal płatniczy?
Aby korzystać z tego rozwiązania, potrzebny jest smartfon lub tablet, który działa w systemie Android 8.0 lub wyższym, ma dostęp do internetu i moduł NFC. Aplikacja jest dostępna w sklepie Google Play. Po jej zainstalowaniu telefon działa tak samo, jak tradycyjny terminal płatniczy. Aplikacja umożliwia przyjmowanie płatności zbliżeniowych w dowolnej formie – kartą, zegarkiem czy telefonem.
Czytaj także: SoftPOS: dla kogo jest to idealne rozwiązanie?
W ten sposób przedsiębiorca może mieć terminal zawsze przy sobie i przyjmować płatności w dogodnym dla siebie momencie. Terminal aplikacyjny nie wymaga zakupu żadnych dodatkowych urządzeń. To dobre rozwiązanie dla osób, których praca jest związana z częstym przemieszczaniem się z miejsca na miejsce, np. handlowców, dostawców czy kurierów oraz firm, które świadczą swoje usługi u klienta.
Technologia SoftPOS nową jakością na rynku płatniczym w Polsce
– Wykorzystujemy najnowsze trendy, dostarczając klientom innowacyjne rozwiązania płatnicze, a przedsiębiorcom – narzędzia do rozwoju ich firm, takie jak terminal w smartfonie – mówi Aleksander Leicht, Head of Banking Alliances Europe w firmie Elavon.
Technologia SoftPOS staje się nową jakością na rynku płatniczym w Polsce i spotyka się z coraz większym zainteresowaniem użytkowników.
Niezwykle cieszymy się z udanej współpracy z Santander Bank Polska i wierzymy, że nasze rozwiązanie pomoże klientom banku w realizacji ich planów biznesowych – dodaje.
SoftPos ma najwyższe certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzone przez Visa i Mastercard.