W Santander Bank Polska potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID
mojeID to metoda zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem bankowości elektronicznej. Dzięki mojeID użytkownicy mogą potwierdzać swoją tożsamość i korzystać z usług świadczonych online przez usługodawców z wielu różnych branż – ubezpieczeniowej, ochrony zdrowia, telekomunikacyjnej, finansowej, energetycznej czy rozrywkowej, podano.
Czytaj także: KIR: Credit Agricole kolejnym dostawcą tożsamości w mojeID >>>
„Chcemy, aby zdalne bankowanie ułatwiało załatwianie codziennych spraw naszym klientom. Dzięki współpracy z KIR użytkownicy bankowości elektronicznej Santander Bank Polska będą mogli, potwierdzając swoją tożsamość z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, korzystać z wielu usług – klienci kupią w ten sposób ubezpieczenie, przedłużą umowę telekomunikacyjną czy uzyskają dostęp do dokumentacji medycznej. Obecnie udostępniamy naszym klientom potwierdzanie tożsamości u dostawców komercyjnych, w dalszym etapie rozważamy wykorzystanie mojeID w usługach administracji publicznej” – powiedział dyrektor Obszaru Platform Klienta w Santander BP Tomasz Niewiedział, cytowany w komunikacie.
2,7 mln klientów indywidualnych bankowości elektronicznej
Z bankowości elektronicznej w Santander BP aktywnie korzysta 2,7 mln klientów indywidualnych.
„mojeID jest nowoczesną i bezpieczną, coraz powszechniej wykorzystywaną metodą potwierdzania tożsamości w świecie usług cyfrowych. Obserwujemy stale rosnące zainteresowanie usługą ze strony firm reprezentujących różnorodne sektory gospodarki. Teraz do grona użytkowników dołączają klienci Santander Bank Polska, którzy dzięki mojeID zyskują szeroki dostęp do usług cyfrowych wymagających zdalnego uwierzytelnienia” – dodał wiceprezes KIR Wojciech Pantkowski.